Маркетингова товарна політика підприємства та напрями її вдосконалення (на прикладі ТОВ «Снек Драйв»)

No Thumbnail Available
Date
2021-12-25
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
Об’єктом дослідження є процес маркетингового управління підприємством ТОВ «Снек Драйв», а предметом – теоретичні та методико прикладні засади формування і реалізації маркетингової товарної політики. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування та формування практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «Снек Драйв». Методи дослідження: спеціальні та загальнонаукові методи, зокрема: статистично-економічний – дослідження тенденцій розвитку ринку, графічний та табличні методи, методи стратегічного аналізу (BCG, ABC, І.Ансоффа, SWOT), методи логічних порівнянь та узагальнень, методи аналізу та синтезу. Наукова новизна одержаних результатів полягає у визначенні стратегічних пріоритетів формування маркетингової товарної політики підприємств харчової промисловості. Значущість виконаної роботи та висновки полягають у наданні можливості використання запропонованих пропозицій щодо удосконалення товарної політики підприємства харчової промисловості. Наукові результати випускної роботи апробовані на XIV Міжнародній науково-практичній конференції «THEORETICAL FOUNDATIONS IN PRACTICE AND SCIENCE 2021» (опубліковані тези доповіді у збірнику матеріалів конференцій).
Description
Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
Keywords
маркетингова товарна політика, товар, асортимент, продуктовий портфель, товарна номенклатура, макросередовище, мікросередовище, ABC-аналіз, БКГ-аналіз, конкурентоспроможність, маркетинг, дипломна робота
Citation