Маркетингова товарна політика підприємства та напрями її вдосконалення (на прикладі ТОВ «Снек Драйв»)
No Thumbnail Available
Date
2021-12-25
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
Об’єктом дослідження є процес маркетингового управління
підприємством ТОВ «Снек Драйв», а предметом – теоретичні та методико прикладні засади формування і реалізації маркетингової товарної політики.
Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування та
формування практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової
товарної політики ТОВ «Снек Драйв».
Методи дослідження: спеціальні та загальнонаукові методи, зокрема:
статистично-економічний – дослідження тенденцій розвитку ринку, графічний
та табличні методи, методи стратегічного аналізу (BCG, ABC, І.Ансоффа,
SWOT), методи логічних порівнянь та узагальнень, методи аналізу та синтезу.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у визначенні
стратегічних пріоритетів формування маркетингової товарної політики
підприємств харчової промисловості.
Значущість виконаної роботи та висновки полягають у наданні
можливості використання запропонованих пропозицій щодо удосконалення
товарної політики підприємства харчової промисловості.
Наукові результати випускної роботи апробовані на XIV Міжнародній
науково-практичній конференції «THEORETICAL FOUNDATIONS IN
PRACTICE AND SCIENCE 2021» (опубліковані тези доповіді у збірнику
матеріалів конференцій).
Description
Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
Keywords
маркетингова товарна політика, товар, асортимент, продуктовий портфель, товарна номенклатура, макросередовище, мікросередовище, ABC-аналіз, БКГ-аналіз, конкурентоспроможність, маркетинг, дипломна робота