Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44895

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 202
  • Item
    Удосконалення маркетингової діяльності франчайзингової компанії на ринку beauty-послуг
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-27) Шахова, Влада Віталіївна
    Світ, що динамічно розвивається, фінансові та інші види криз призводять до нарощення ступеня втомлюваності у мешканців великих міст та урбанізованих територій, до зниження імунітету робітників, задіяних у виробничій та комерційній діяльності різних видів. З метою культивування здорового способу життя та профілактики більшості захворювань почали створюватися та активно розвиватися такі види бізнесу як фітнес, салони краси із оздоровчими beauty-послугами, медичні центри тощо. Максимальну популярність в останні роки стали набувати SPA-салони, що надають оздоровчі послуги – комплекс процедур із використанням води, а також морських водоростей, солі, лікувальних грязей та цілющих рослин. Тобто те, що раніше вважалося полем діяльності виключно курортних міст, тепер стало частиною життя людей, що проживають в мегаполісах в різних регіонах світу. Стрімке зростання даного сектору економіки викликало появу ряду проблем, вирішення яких повинно стати актуальний завданням сучасних наукових досліджень. По-перше, це низька якість послуг, що надаються, що результатом бажання власників SPA-салонів швидко перетворити свій бізнес в модну одиницю індустрії оздоровчого beauty-сервісу. При цьому, незначна увага до сервісної сторони процесу надання SPA-послуг може сформувати негативне відношення до них у споживачів, чинячи вплив на інших учасників даного ринку. Поряд із цим, низький попит на даний вид послуг призводить до недостатньої диференціації оздоровчих сервісів.
  • Item
    Удосконалення внутрішнього маркетингу персоналу як фактор ділового успіху транснаціональної корпорації
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-27) Сидоренко, Владислав Олегович
    На сьогодні на основі досвіду проведення ряду економічних реформ, можна сказати, що складне становище ряду компаній в Україні та в глобальних масштабах в значній мірі визначається неефективним менеджментом. В умовах ринкової економіки відбувається безперервна трансформація системи управління організаціями різних сфер та секторів у відповідності до змін умов їх діяльності, які вимагаю більш швидкої реакції на нестабільні ситуації, гнучкої адаптації до нових вимог зовнішнього середовища їх діяльності. Особливо необхідним є використання нових управлінських технологій в найбільш прибуткових та швидко змінних секторах сфери послуг: інформаційному бізнесі, фінансовій сфері, телекомунікаціях, туризмі, індустрії гостинності тощо. Сфера надання хмарних послуг характеризується стабільно мінливими потребами клієнтів, що обумовлює високий ступінь ймовірності їх незадоволеності спектром та якістю послуг, що їх надаються. З іншого боку, перерозподіл часу кожного індивіда, зміна співвідношення робочого та вільного часу в сторону збільшення останнього підвищує попит суспільства на послуги даного характеру в розвинутих країнах із явними ознаками інформаційної економіки.
  • Item
    Формування міжнародної маркетингової політики підприємства
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-27) Поляков, Денис Ігорович
    Формування міжнародної маркетингової політики підприємства є актуальною темою в сучасних умовах, оскільки все більше компаній прагнуть розширити свій бізнес на міжнародні ринки. Актуальність цієї теми обумовлена факторами, як глобалізація, тому як саме процеси глобалізації призвели до того, що світовий ринок став більш відкритим і доступним для компаній з різних країн. Це створює нові можливості для компаній, які хочуть розширити свій бізнес на міжнародні ринки. Розвиток технологій таких як Інтсрнет і міжнародна доставка, значно полегшив компаніям вихід на міжнародні ринки. Зростання конкуренції на внутрішніх ринках змушує компанії шукати нові можливості для зростання. Розширення бізнесу на міжнародні ринки є одним із способів для компаній конкурувати з іншими компаніями.
  • Item
    Управління афективністю аудиторії при формуванні уявлення щодо продуктів компанії Sony Pictures Entertainment
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-27) Цалко, Богдан Володимирович
    Протягом останніх двох десятиліть мистецькі організації демонструють зростаючий інтерес до концепції маркетингу. Через посилення конкуренції в індустрії розваг, прийняття маркетингових стратегій відіграє вирішальну роль у досягненні споживачів мистецтва для професіоналів індустрії. Але маркетинг – це стратегічний процес відправною точкою якого є дослідження та розуміння бажань і потреб споживачів. Однак, з точки зору арт-маркетингу, цей підхід, орієнтований на споживача, все ще залишається дискусійним через різну природу мистецтва як продукту. Товар являє собою сукупність матеріальних і нематеріальних благ, включно з цінностями бренду, які купує споживач. Однак мистецькі продукти мають багате культурне значення і існують не для того, щоб задовольнити ринкові потреби. Сенс існування мистецтва не залежить від ринку, що робить його особливим маркетинговим викликом. Арт-маркетинг – це мистецтво охоплення сегментів ринку, які, ймовірно, будуть зацікавлені в продукті, пристосовуючи продукт до комерційних змінних – ціни, місця та просування. Такий маркетинг покликаний встановити контакт продукту з достатньою кількістю споживачів і досягти цілей, що відповідають місії відповідної культурної організації.
  • Item
    Вдосконалення маркетингової діяльності компанії "Genesis" на міжнародному ринку з використанням комплексного Інтернет-маркетингу
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-27) Масуд, Башар Нурович
    У сучасному бізнес-середовищі, що характеризується постійними змінами та конкуренцією, роль маркетингу для підприємств стає надзвичайно важливою. Однак із зростанням технологічних можливостей та поширенням Інтернету, компанії, зокрема такі, як "Genesis", стикаються з викликами та можливостями сучасного інтернет-маркетингу. Дана кваліфікаційна робота присвячена аналізу теоретичних засад маркетингової діяльності на прикладі компанії "Genesis", вивченню методик, стратегій та інструментів інтернет-маркетингу, а також розгляду можливостей їх вдосконалення. Основною метою цієї роботи є вивчення та аналіз аналітичних основ теоретичних та практичних аспектів, розробка рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності компанії "Genesis" на міжнародному ринку за допомогою інтернет-маркетингу. Для досягнення цієї мети визначені конкретні завдання, які включають в себе розгляд методик та стратегій інтернет-маркетингу, аналіз технологій та інструментів комплексного маркетингу, а також обґрунтування вибору конкретних методик і стратегій для компанії "Genesis".
  • Item
    Планування маркетингової діяльності підприємства "Житомирський маслозавод" - компанія "Рудь" та оцінювання його ефективності
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-25) Апончук, Ігор Олександрович
    В сучасних умовах динамічного ринкового середовища, особливо для молочних підприємств в Україні, важливість розгляду та удосконалення маркетингового планування стає надзвичайно важливою. На такому конкурентному ринку, де зміни споживчих уподобань, законодавчі аспекти та глобальні тенденції можуть швидко впливати на бізнес, високоякісне маркетингове планування стає стратегічно важливим інструментом для досягнення успіху. Маркетингове планування дозволяє підприємствам визначити свої цілі та завдання в контексті сучасних ринкових реалій. Детальний аналіз ринку, конкурентоспроможності продукції, розуміння потреб споживачів та їхніх змін, а також врахування внутрішніх факторів дозволяють розробити ефективні стратегії просування продукції на ринку.
  • Item
    Маркетингові аспекти посилення ринкових позицій підприємства
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-26) Баришевський, Матвій Євгенійович
    Стійкий розвиток інструментів маркетингу в ХХІ столітті сприяв утворенню чіткої кількості правил та інструментів, якими необхідно оперувати, щоб досягти поставлених організаційних цілей та претендувати на успішну професійну кар'єру. Правильне застосування інструментів маркетингу надає невимірену допомогу в реалізації товарів, що в свою чергу сприяє ефективному товарообігу, зміцненню ринку та стабілізації економіки в цілому. Ці інструменти різноманітні, але мета їх реалізації одна - підвищення конкурентоспроможності товаровиробника в умовах ринкової економіки. Недооцінка підприємствами важливості застосування інструментів маркетингу у реалізації маркетингової стратегії як у цифровому просторі, так і в оффлайн форматі, стає все більш актуальною в зв'язку з задоволенням змінливих потреб споживача в умовах рекламної перенасиченості, що зрештою може мати зубожілий ефект для недостатньо «гнучких» компаній на українському ринку товарів.
  • Item
    Оптимізація елементів стратегічного комплексу маркетингу підприємства
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-26) Волик, Владислав Сергійович
    Світова пандемія, військовий стан в Україні та як наслідок економічна та політична кризи, посилення конкурентної боротьби, яке викликано світовими тенденціями глобалізації, швидкого технічного та технологічного підйому, інтенсивного розвитку національних ринків ставлять перед суб’єктами господарювання нові завдання. За цих умовах постає необхідність переходу аграрних господарств на стратегії розвитку, що здатні максимально враховувати маркетингові принципи, тобто: системні, комплексні дослідження стану виробничо-господарської діяльності підприємств і ринкового середовища; формування та реалізація маркетингової програми дій, на всіх рівнях і етапах планування; спрямування діяльності всіх структурних підрозділів підприємства на здійснення послідовної товарної, комунікаційної, цінової та розподільчої політики, задоволення потреб існуючих і потенційних споживачів. Маркетингова діяльність на сільськогосподарському підприємстві сприяє ефективному дослідженню ринку сільськогосподарської продукції та допоможе визначити відношення потенційних споживачів до товару, їхні смаки та вподобання, поведінку при купівлі та основні мотиви, що спонукають до здійснення покупки.
  • Item
    Розробка та реалізація маркетингової стратегії підприємства як засіб підвищення його конкурентоспроможності (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-25) Кардаш, Єгор Вікторович
    Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретико-методичних підходів щодо визначення ефективної маркетингової стратегії розвитку підприємства та розробка заходів щодо її реалізації для підвищення конкурентоспроможності ПрАТ «Тернопільський молокозавод» на молочному ринку України. Актуальність даної теми дослідження визначається тим, що в умовах безупинного розвитку маркетингу та всіх його складових, пошук, створення, адаптація та розробка ефективної маркетингової стратегії, є одним із головних завдань підприємства, аби продуктивно функціонувати на ринку та займати конкурентні позиції. Сучасна світова економіка вимагає від конкурентоспроможних підприємств нових методів формування систем стратегічного управління. Зокрема, існує потреба у більш широкому застосуванні маркетингових інструментів управління бізнесом та розробці маркетингових стратегій.
  • Item
    Розробка маркетингової стратегії підприємства споживчого ринку
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-26) Кравчук, Анастасія Сергіївна
    Кожен бізнес у сучасному середовищі бажає кращого управління особистою маркетинговою діяльністю. Компанія повинна вибрати цільові ринки, вміти аналізувати їх можливості, розробити ефективний комплекс маркетингу та успішно вести реалізацію маркетингових зусиль. Становлення та розвиток ринкових відносин у нашій країні призводить до кардинальних змін умов виробничо-господарської діяльності суб'єктів господарювання та способу їх господарювання. Під час переходу від розподільчої до ринкової економіки підприємства повинні не тільки визначати кількість, порядок і ціни продукції, знаходити постачальників і канали збуту для задоволення потреб споживачів, а й, що особливо важливо, оцінювати і прогнозувати. потреби зовнішнього середовища, розробляти довгострокові цілі і стратегії досягнення успіху. У сучасному стані розвитку, зміни зовнішнього середовища вимагають використання нової системи планування в управлінні бізнесом, створення хороших партнерських відносин з постачальниками, клієнтами, конкурентами. Розвиток конкуренції на ринку супроводжується посиленням тиску не тільки на вітчизняні компанії, а й на міжнародні, які мають великий досвід господарювання в умовах функціонування процесів глобалізації бізнесу. Протистояти тиску товарів таких конкурентів можливо тільки діючи аналогічними методами, тобто розробляючи та реалізуючи нові підходи роботи в конкурентному середовищі.
  • Item
    Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства (на прикладі ТМ "GOLDI")
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-25) Кримінська, Аліна Анатоліївна
    В сучасних умовах динамічності зовнішнього середовища функціонування підприємств і організацій, акцентуалізації шляхів розвитку інформаційного суспільства в державній комунікативній політиці, з’являються нові інструменти маркетингових комунікацій, які швидко нарощують свій комунікативний потенціал та постають потужним джерелом формування конкурентних переваг підприємств. Питанням організації маркетингових комунікацій присвячена увага багатьох вітчизняних та закордонних авторів, докладно опрацьовані питання щодо сутності маркетингу, як філософії підприємництва, основні принципи та методи ефективного та інноваційного маркетингу, приділена увага синтетичним засобам маркетингових комунікацій (ярмарки, брендинг, спонсорство), підкреслена значущість брендингу, як невіддільної складової організації маркетингових комунікацій в умовах ринку, розроблені методики оцінки маркетингової стратегії та ефективності обраного маркетингового інструментарію, обґрунтовані рекомендації щодо розроблення креативної ідеї, яка обирається для рекламного посилання тощо.
  • Item
    Маркетингові інструменти посилення конкурентоспроможності підприємства харчової промисловості
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-25) Літвиненко, Анастасія Олексіївна
    Дослідження маркетингових інструментів посилення конкурентоспроможності підприємства є важливим і своєчасним, оскільки воно покращує розуміння науковцями та практиками споживчого досвіду в цифровій економіці та багато в чому сприяє наявній літературі. По-перше, дане дослідження досліджує маркетинг у реальному житті в цифровій економіці та забезпечує портал ефективності маркетингу в цифровому світі. По-друге, сприяє дослідженню відповідного маркетингового комплексу для охоплення нових сегментів клієнтів. З розвитком технологій методи досягнення різко змінюються, і компанії, які не можуть розвиватися та адаптуватися до змін у технологіях, наражають себе на небезпеку. По-третє, воно є важливим, оскільки усуває прогалини в існуючих дослідженнях шляхом емпіричного вивчення впливу різних елементів моделі Маркетинг 4.0. Без чіткого розуміння тонкощів маркетингу 4.0 науковці та практики будуть обмежені у своїй здатності належним чином охопити та задовольнити очікування клієнтів у цифровому світі.
  • Item
    Формування комунікаційної політики в системі маркетингової діяльності компанії
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-25) Малукало, Олександр Олександрович
    Сьогодні через розвиток інтернет-технологій та діджиталізації, значення комунікацій постійно зростає. Саме тому маркетингові комунікації стають все більш і більш популярними та затребуваними як потужний, ефективний інструмент для бізнес діяльності сучасних підриємств. Все більше і більше великих компаній та малих підприємств, що мають представництва в оффлайн секторі, використовують Інтернет, соціальні мережі як високо-ефективний маркетинговий канал комунікацій та продажів. Саме тому формування комунікаційної політики в системі маркетингової діяльності компанії має важливий практичний і теоретичний потенціал для ведення бізнесу.
  • Item
    Розробка та реалізація маркетингової стратегії підприємства
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-25) Мудрак, Маргарита Валеріївна
    Неможливо недооцінити роль комплексного підходу до маркетингового планування у розвитку підприємства. У сучасних умовах, коли бізнес-середовище піддається постійним змінам і підприємства конкурують в умовах жорсткої конкуренції, а також можливих нестабільностей, комплексна стратегія маркетингу стає ключовою складовою для досягнення успіху та стійкості на ринку. Розробка стратегії маркетингу виступає як невід'ємний інструмент, що дозволяє підприємствам не лише адаптуватися до динаміки зовнішнього середовища, але й активно впливати на його формування. Цей процес включає в себе аналіз ринкових тенденцій, вивчення споживацьких уподобань, та визначення конкурентної переваги. Іншими словами, стратегія маркетингу допомагає підприємствам зрозуміти, як їхні продукти чи послуги можуть відповідати потребам клієнтів та виходити в лідери на ринку.
  • Item
    Удосконалення системи просування продукції компанії з використанням цифрових маркетингових технологій
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-25) Пріла, Валерія Станіславівна
    В останні роки роль маркетингу в компанії зросла паралельно з важливістю політики маркетингових комунікацій. Це обумовлено застосуванням різноманітних елементів у контексті змінних соціальних, економічних і конкурентних умов. Маркетингова комунікаційна політика тепер стала ключовою частиною загального маркетингового управління компанією. Сучасним компаніям важливо швидко адаптуватися до змін, не пропускаючи нові можливості, що виникають у змінних ринкових умовах. Реагуючи на зміни в економіці, суспільстві та конкурентному середовищі, компанія повинна своєчасно виявляти нові потреби споживачів та розробляти ефективні стратегії їх задоволення. У цьому контексті ефективна діяльність маркетингових фахівців стає ключовим фактором довгострокового виживання і стійкого розвитку підприємства.
  • Item
    Стратегічний потенціал комплексу маркетингу Amazon на міжнародних ринках
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-27) Бойко, Валентин Олегович
    Стратегічний потенціал комплексу маркетингу впливає на результативність діяльності сучасних підприємств через множину зовнішніх та внутрішніх чинників. У ситуації складної конкуренції підприємства повинні сформулювати модель поведінки, що враховує взаємодію факторів середовища з усіма стратегічними галузями діяльності. Здатність підприємств адаптуватися до змін у середовищі їхньої діяльності та їхня ефективність залежать від формування їхнього потенціалу, зокрема, у сфері маркетингу. Успішним може бути лише той бізнес, який не лише має маркетинговий потенціал, а й постійно розвиває його. Сучасна теорія маркетингу містить різноманітні економічні інструменти, моделі, алгоритми, методи планування та організації маркетингу на підприємствах. Проте на практиці компанії використовують лише обмежену частину маркетингового інструментарію, що знижує їх можливості та уповільнює реалізацію маркетингових стратегій та ефективне використання стратегічного потенціалу комплексу маркетингу.
  • Item
    Удосконалення міжнародної маркетингової діяльності підприємства в умовах глобалізації (на прикладі ТОВ «Нова пошта»)
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-27) Бульбук, Анастасія Ігорівна
    На сьогоднішній день на багатьох міжнародних ринках послуг, а особливо у наданні поштових послуг склалася ситуація жорсткої конкурентної боротьби за споживача, в таких умовах маркетингова політика набуває особливого значення оскільки виконує функції навігатора в бурхливих водах сучасного бізнесу і одночасно каналом двостороннього зв’язку між компаніями та споживачами. Ринки поштових послуг стрімко розвиваються, споживчий попит має тенденції до змін, впроваджуються нові цифрові сервіси, змінюється соціальна, транспортно- логістична інфраструктура, що спонукає до пошуку сучасних підходів щодо управління маркетинговою діяльністю суб’єктів міжнародних ринків поштових послуг. Реальні передумови змін, що зумовлюють необхідність модернізації підходів до управління маркетингової діяльності, полягають також у пришвидшені змін зовнішньо-економічного середовища. Концентрування уваги компаній на споживчому попиті та моніторинг позицій конкурентів, гнучка адаптація до мінливих ринкових умов є необхідними умовами для досягнення самодостатності та його самофінансування в ринкових умовах.
  • Item
    Удосконалення міжнародної маркетингової політики підприємства Ajax Systems
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-27) Власенко, Діана Романівна
    У контексті швидкого розвитку технологій та насиченого конкурентного середовища на ринку розумних технологій для дому, питання удосконалення міжнародної маркетингової політики стає ключовим для підприємства Ajax Systems. Зростання глобальної конкуренції вимагає від компанії не лише підтримки існуючих позицій, але й розробки стратегій, спрямованих на розширення ринкових можливостей. За останні роки споживачі все більше виявляють зацікавленість у розумних рішеннях для дому, та швидкі зміни у їхніх уподобаннях та очікуваннях створюють необхідність постійного вдосконалення маркетингових стратегій. Окрім того, глобальна пандемія підкреслила важливість технологій для дому, що робить цю тему ще актуальнішою. Удосконалення міжнародної маркетингової політики підприємства є стратегічною необхідністю, оскільки це дозволить компанії не лише втримати свої позиції на ринку, а й активно впливати на його динаміку, адаптуючись до змін в споживчому попиті та технологічних тенденціях.
  • Item
    Розробка та реалізація маркетингової стратегії підприємства в умовах глобалізаційних трансформацій ринку
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-27) Король, Ігор Сергійович
    В умовах глобалізації економіки спостерігається зростання конкуренції на ринку, що спонукає підприємства створювати нові конкурентні переваги для своєї продукції, а управління конкуренцією потребує пошуку нових методів та настанов з метою досягнення найкращих показників маркетингової діяльності бізнесу. Компанії, які займаються сталим розвитком, намагаються краще використовувати свої виробничі потужності, задовольняти потреби клієнтів, збільшувати частку ринку, розширювати ринки збуту та отримувати вищі прибутки. Щоб досягти запланованих результатів, компанії часто обирають вдосконалення своєї діяльності, особливо сектор маркетингу, який є важливим орієнтиром для вдосконалення конкурентоспроможного менеджменту компанії. З розвитком ринкових відносин важливу роль відіграє конкурентне середовище між бізнес-організаціями, тому створення хорошого маркетингової стратегії є необхідною умовою успішної діяльності на ринку. У сучасному мінливому середовищі компанії повинні враховувати всі зміни, які відбуваються, і відповідним чином реагувати. По-перше, необхідно ретельно вивчити дії потенційних конкурентів і використовувати конкурентні переваги у своїй діяльності з метою отримання більшого економічного прибутку та залучення більшої кількості клієнтів. Адже грамотне управління діяльністю компанії передбачає реальну оцінку своїх позицій на ринку.
  • Item
    Удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю підприємтсва з використанням сучасних Інтернет-технологій
    (Національний авіаційний університет, 2023-12-25) Пустовгар, Олег Васильович
    В сучасних умовах динамічності зовнішнього середовища функціонування підприємств і організацій, акцентуапізації шляхів розвитку інформаційного суспільства в державній комунікативній політиці, з’являються нові інструменти маркетингових комунікацій, які швидко нарощують свій комунікативний потенціал та постають потужним джерелом. Разом з тим, тематикою комп’ютерного програмного інформаційно-технічного забезпечення зацікавилися і науковці, вивчаючи можливості покращення роботи підприємств шляхом впровадження різнопланових сучасних технології в управлінський процес підприємством.