Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56263
Название: Визначення конкурентних позицій «Boots UK Limited» на ринку Великобританії та можливості щодо їх поліпшення
Авторы: Грицаненко, Руслана Василівна
Ключевые слова: конкуренція
конкурентоспроможність
електронна комерція
ІМК
відеохостинг
лояльність
таргетинг
маркетинг
дипломна робота
Дата публикации: 25-дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процес визначення конкурентних позицій підприємства «Boots UK Limited». Предметом дослідження виступають чинники та інструменти формування конкурентних позицій компаній на ринку Великої Британії, а також теоретичні та практичні проблеми конкурентоспроможності. Метою роботи є визначення конкурентних позицій підприємства «Boots UK Limited», а також можливості щодо їх удосконалення. Методи дослідження: аналізу (економічного, порівняльного), синтезу, узагальнення, конкретизації, абстрагування, графічний метод. Методологічну основу дослідження склали – наукові праці зарубіжних вчених, офіційні матеріали Державної служби статистики Великобританії, офіційні дані NHS, ресурси всесвітньої мережі Інтернет. Значущість виконаної роботи та висновки. Результати дослідження даної роботи можуть в подальшому бути використані для укріплення та поліпшення конкурентних позицій компанії на ринку. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що тут вперше розроблено заходи по укріпленню конкурентних позицій «Boots UK Limited». Рекомендації щодо використаних результатів. Застосування результатів досліджень передумов розробки заходів по укріпленню конкурентних позицій дозволяє розробити ефективні заходи по укріпленню конкурентних позицій підприємства. Як результат, компанії запропоновано акцентувати свою діяльність на електронній комерції, співпрацювати з інфлуенсерами та 5 робити акцент на інклюзивності продукції, що представлена в асортименті. Сектор застосувань і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи. Результати дослідження даної роботи можуть в подальшому бути використані для укріплення та поліпшення конкурентних позицій компанії на ринку.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56263
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Грицаненко_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.