Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56263
Title: Визначення конкурентних позицій «Boots UK Limited» на ринку Великобританії та можливості щодо їх поліпшення
Authors: Грицаненко, Руслана Василівна
Keywords: конкуренція
конкурентоспроможність
електронна комерція
ІМК
відеохостинг
лояльність
таргетинг
маркетинг
дипломна робота
Issue Date: 25-Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процес визначення конкурентних позицій підприємства «Boots UK Limited». Предметом дослідження виступають чинники та інструменти формування конкурентних позицій компаній на ринку Великої Британії, а також теоретичні та практичні проблеми конкурентоспроможності. Метою роботи є визначення конкурентних позицій підприємства «Boots UK Limited», а також можливості щодо їх удосконалення. Методи дослідження: аналізу (економічного, порівняльного), синтезу, узагальнення, конкретизації, абстрагування, графічний метод. Методологічну основу дослідження склали – наукові праці зарубіжних вчених, офіційні матеріали Державної служби статистики Великобританії, офіційні дані NHS, ресурси всесвітньої мережі Інтернет. Значущість виконаної роботи та висновки. Результати дослідження даної роботи можуть в подальшому бути використані для укріплення та поліпшення конкурентних позицій компанії на ринку. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що тут вперше розроблено заходи по укріпленню конкурентних позицій «Boots UK Limited». Рекомендації щодо використаних результатів. Застосування результатів досліджень передумов розробки заходів по укріпленню конкурентних позицій дозволяє розробити ефективні заходи по укріпленню конкурентних позицій підприємства. Як результат, компанії запропоновано акцентувати свою діяльність на електронній комерції, співпрацювати з інфлуенсерами та 5 робити акцент на інклюзивності продукції, що представлена в асортименті. Сектор застосувань і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи. Результати дослідження даної роботи можуть в подальшому бути використані для укріплення та поліпшення конкурентних позицій компанії на ринку.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56263
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Грицаненко_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.