Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56255
Назва: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Методологія прикладних досліджень у сфері маркетингу"
Інші назви: Educational and methodological complex of discipline "Methodology of applied research in the field of marketing"
Автори: Князєва, Тетяна В'ячеславівна
Ключові слова: прикладні дослідженя
маркетинг
робоча програма
applied research
marketing
working program
міжнародний маркетинг
international marketing
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з маркетингу. Метою викладання дисципліни є формування знань з концептуальних основ методології прикладних досліджень у маркетингу та набуття практичних вмінь і навичок самостійного провадження процесу дослідження шляхом використання сучасних методів та технологій.
This educational discipline is the theoretical and practical basis of the totality knowledge and skills that form the profile of a marketing specialist. The goal of teaching the discipline is the formation of knowledge from conceptual foundations methodology of applied research in marketing and acquisition of practical skills and skills of independent implementation of the research process by using modern methods and technologies.
Опис: Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Методологія прикладних досліджень» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 №249/од, та відповідних нормативних документів. Work program (WP) of the educational discipline "Methodology of applied of research" was developed on the basis of "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms studies", approved by the rector's order dated 04.29.2021 No. 249/od, and the corresponding regulatory documents.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56255
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РП_Методологія прикладних досліджень у сфері маркетингу.pdfробоча програма865.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.