Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56255
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКнязєва, Тетяна В'ячеславівна-
dc.date.accessioned2022-09-10T19:42:36Z-
dc.date.available2022-09-10T19:42:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2023-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56255-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Методологія прикладних досліджень» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 №249/од, та відповідних нормативних документів. Work program (WP) of the educational discipline "Methodology of applied of research" was developed on the basis of "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms studies", approved by the rector's order dated 04.29.2021 No. 249/od, and the corresponding regulatory documents.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з маркетингу. Метою викладання дисципліни є формування знань з концептуальних основ методології прикладних досліджень у маркетингу та набуття практичних вмінь і навичок самостійного провадження процесу дослідження шляхом використання сучасних методів та технологій.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the totality knowledge and skills that form the profile of a marketing specialist. The goal of teaching the discipline is the formation of knowledge from conceptual foundations methodology of applied research in marketing and acquisition of practical skills and skills of independent implementation of the research process by using modern methods and technologies.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectприкладні дослідженяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectapplied researchuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectinternational marketinguk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Методологія прикладних досліджень у сфері маркетингу"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Methodology of applied research in the field of marketing"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Методологія прикладних досліджень у сфері маркетингу.pdfробоча програма865.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.