Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55863
Назва: Місце інтересів у педагогічному процесі у контексті трансформації ролі педагога
Автори: Вржесневський, Іван Іванович
Янішевський, Ю.В.
Матієнко-Купріянов, В.І.
Ключові слова: педагог
педагогічний процес
освітні послуги
"інтерес" дитини
особистість
надання послуг
Дата публікації: 16-чер-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет, 2022
Бібліографічний опис: Вржесневський І.І. Місце інтересів у педагогічному процесі у контексті трансформації ролі педагога / Вржесневськи І.І., Янішевський Ю.В., Матієнко-Купріянов В.І. // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: Матеріали XVII Міжнародної науково-методичної конференції. За заг. ред. І.І. Вржесневського. - К.: НАУ, 2022. - С.34 - 36.
Короткий огляд (реферат): Якщо головною функцією педагогіки залишається – сприяти становленню особистості в ході освітнього (освітньо-виховного) процесу, то науковий пошук у такій педагогіці розглядає закономірності та закони властиві саме цій функції (наприклад, корекція дидактичних принципів систематичності чи послідовності). Якщо головною функцією педагогіки стає надання освітніх послуг (що базується на задоволенні вимог та інтересів споживача), то науковий пошук спрямований на виявлення найефективніших маркетингових ходів. Це відноситься і до економічних аспектів організації педагогічної діяльності та власне до педагогічного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55863
Розташовується у зібраннях:XVII Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.