Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55863
Название: Місце інтересів у педагогічному процесі у контексті трансформації ролі педагога
Авторы: Вржесневський, Іван Іванович
Янішевський, Ю.В.
Матієнко-Купріянов, В.І.
Ключевые слова: педагог
педагогічний процес
освітні послуги
"інтерес" дитини
особистість
надання послуг
Дата публикации: 16-июн-2022
Издательство: Національний авіаційний університет, 2022
Библиографическое описание: Вржесневський І.І. Місце інтересів у педагогічному процесі у контексті трансформації ролі педагога / Вржесневськи І.І., Янішевський Ю.В., Матієнко-Купріянов В.І. // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: Матеріали XVII Міжнародної науково-методичної конференції. За заг. ред. І.І. Вржесневського. - К.: НАУ, 2022. - С.34 - 36.
Краткий осмотр (реферат): Якщо головною функцією педагогіки залишається – сприяти становленню особистості в ході освітнього (освітньо-виховного) процесу, то науковий пошук у такій педагогіці розглядає закономірності та закони властиві саме цій функції (наприклад, корекція дидактичних принципів систематичності чи послідовності). Якщо головною функцією педагогіки стає надання освітніх послуг (що базується на задоволенні вимог та інтересів споживача), то науковий пошук спрямований на виявлення найефективніших маркетингових ходів. Це відноситься і до економічних аспектів організації педагогічної діяльності та власне до педагогічного процесу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55863
Располагается в коллекциях:XVII Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2022)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.