Місце інтересів у педагогічному процесі у контексті трансформації ролі педагога
No Thumbnail Available
Date
2022-06-16
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет, 2022
Abstract
Якщо головною функцією педагогіки залишається – сприяти становленню особистості в ході освітнього (освітньо-виховного) процесу, то науковий пошук у такій педагогіці розглядає закономірності та закони властиві саме цій функції (наприклад, корекція дидактичних принципів систематичності чи послідовності). Якщо головною функцією педагогіки стає надання освітніх послуг (що базується на задоволенні вимог та інтересів споживача), то науковий пошук спрямований на виявлення найефективніших маркетингових ходів. Це відноситься і до економічних аспектів організації педагогічної діяльності та власне до педагогічного процесу.
Description
Keywords
педагог, педагогічний процес, освітні послуги, "інтерес" дитини, особистість, надання послуг
Citation
Вржесневський І.І. Місце інтересів у педагогічному процесі у контексті трансформації ролі педагога / Вржесневськи І.І., Янішевський Ю.В., Матієнко-Купріянов В.І. // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: Матеріали XVII Міжнародної науково-методичної конференції. За заг. ред. І.І. Вржесневського. - К.: НАУ, 2022. - С.34 - 36.