Місце інтересів у педагогічному процесі у контексті трансформації ролі педагога

Abstract

Якщо головною функцією педагогіки залишається – сприяти становленню особистості в ході освітнього (освітньо-виховного) процесу, то науковий пошук у такій педагогіці розглядає закономірності та закони властиві саме цій функції (наприклад, корекція дидактичних принципів систематичності чи послідовності). Якщо головною функцією педагогіки стає надання освітніх послуг (що базується на задоволенні вимог та інтересів споживача), то науковий пошук спрямований на виявлення найефективніших маркетингових ходів. Це відноситься і до економічних аспектів організації педагогічної діяльності та власне до педагогічного процесу.

Description

Keywords

педагог, педагогічний процес, освітні послуги, "інтерес" дитини, особистість, надання послуг

Citation

Вржесневський І.І. Місце інтересів у педагогічному процесі у контексті трансформації ролі педагога / Вржесневськи І.І., Янішевський Ю.В., Матієнко-Купріянов В.І. // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: Матеріали XVII Міжнародної науково-методичної конференції. За заг. ред. І.І. Вржесневського. - К.: НАУ, 2022. - С.34 - 36.