Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55835
Назва: Особливості дистанційного навчання здобувачів вищої освіти в умовах війни
Інші назви: Peculiarities of distance learning of higher education students in war conditions
Автори: Кокарєва, Анжеліка Миколаївна
Kokarieva, Anzhelika
Ключові слова: дистанційне навчання
вища освіта
дистанційне навчання в умовах війни
здобувачі освіти
інформаційна компетентність
information competence
higher education
distance learning in war conditions
education seekers
information competence
Дата публікації: кві-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Кокарєва А. М. Особливості дистанційного навчання здобувачів вищої освіти в умовах війни / А. Кокарєва // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2022. – С. 52-53
Короткий огляд (реферат): Відповідно до Закону України «Про освіту» та Наказу МОН України «Положення про дистанційне навчання» поєднання традиційного та дистанційного навчання сьогодні є одним із пріоритетних форм здобуття вищої освіти. В недоліках дистанційного навчання в умовах війни ми вбачаємо, обмеженість живого спілкування, що впливає на навчання та на погіршення стану психічного здоров’я і втрату мотивації. Багатьом учасникам освітнього процесу стає складно пристосуватися до нових норм життя. Важливо враховувати те, що заклади вищої освіти це не будівлі, а все ж таки впершу чергу учасники освітнього процесу - науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти. Зараз університети у соціальному просторі здобувачів вищої освіти та викладачів існують лише як номінальна одиниця, варто відзначити психологічний стан учасників освітнього процесу. Сьогодні багато учасників освітнього процесу залучені у волонтерстві, працюють або перебувають у лавах Територіальної оборони або Збройних Сил України, тому не мають змоги приділяти навчанню стільки ж уваги, скільки до початку війни. Дистанційне навчання – це цілеспрямований інтерактивний процес взаємодії викладача та здобувача вищої освіти, що ґрунтується на використанні сучасних інформаційних та телекомунікаційних технологій, які дозволяють здійснювати навчання на відстані, надає можливість отримувати освіту у процесі виробничої діяльності, за місцем проживання, можливість організації процесу самоосвіти, планування та здійснення індивідуальної освітньої траєкторії залежно від власних можливостей і потреб, поширює коло людей, яким доступні всі види освітніх ресурсів поза віковими, соціальними обмеженнями, станом здоров’я, підвищує соціальну та професійну мобільність населення
The use of distance learning technologies in the educational process is aimed at a deep comprehension of educational material and the formation of communicative informational self-educational competencies. Today, during the war, many participants in the educational process find it difficult to adapt to new living standards. It is important to keep in mind that higher education institutions are not buildings, but still, for the first time, participants in the educational process - scientific teaching staff and higher education applicants. Distance learning in war conditions is a priority, but it cannot replace live communication between higher education applicants and teachers. Therefore, students get opportunities, namely to study independently, teachers acquire the ability to use modern information technology in distance learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55835
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кокарєва.pdfстаття302.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.