Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55835
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКокарєва, Анжеліка Миколаївна-
dc.contributor.authorKokarieva, Anzhelika-
dc.date.accessioned2022-07-13T10:30:30Z-
dc.date.available2022-07-13T10:30:30Z-
dc.date.issued2022-04-
dc.identifier.citationКокарєва А. М. Особливості дистанційного навчання здобувачів вищої освіти в умовах війни / А. Кокарєва // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2022. – С. 52-53uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55835-
dc.description.abstractВідповідно до Закону України «Про освіту» та Наказу МОН України «Положення про дистанційне навчання» поєднання традиційного та дистанційного навчання сьогодні є одним із пріоритетних форм здобуття вищої освіти. В недоліках дистанційного навчання в умовах війни ми вбачаємо, обмеженість живого спілкування, що впливає на навчання та на погіршення стану психічного здоров’я і втрату мотивації. Багатьом учасникам освітнього процесу стає складно пристосуватися до нових норм життя. Важливо враховувати те, що заклади вищої освіти це не будівлі, а все ж таки впершу чергу учасники освітнього процесу - науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти. Зараз університети у соціальному просторі здобувачів вищої освіти та викладачів існують лише як номінальна одиниця, варто відзначити психологічний стан учасників освітнього процесу. Сьогодні багато учасників освітнього процесу залучені у волонтерстві, працюють або перебувають у лавах Територіальної оборони або Збройних Сил України, тому не мають змоги приділяти навчанню стільки ж уваги, скільки до початку війни. Дистанційне навчання – це цілеспрямований інтерактивний процес взаємодії викладача та здобувача вищої освіти, що ґрунтується на використанні сучасних інформаційних та телекомунікаційних технологій, які дозволяють здійснювати навчання на відстані, надає можливість отримувати освіту у процесі виробничої діяльності, за місцем проживання, можливість організації процесу самоосвіти, планування та здійснення індивідуальної освітньої траєкторії залежно від власних можливостей і потреб, поширює коло людей, яким доступні всі види освітніх ресурсів поза віковими, соціальними обмеженнями, станом здоров’я, підвищує соціальну та професійну мобільність населенняuk_UA
dc.description.abstractThe use of distance learning technologies in the educational process is aimed at a deep comprehension of educational material and the formation of communicative informational self-educational competencies. Today, during the war, many participants in the educational process find it difficult to adapt to new living standards. It is important to keep in mind that higher education institutions are not buildings, but still, for the first time, participants in the educational process - scientific teaching staff and higher education applicants. Distance learning in war conditions is a priority, but it cannot replace live communication between higher education applicants and teachers. Therefore, students get opportunities, namely to study independently, teachers acquire the ability to use modern information technology in distance learning.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчання в умовах війниuk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.subjectінформаційна компетентністьuk_UA
dc.subjectinformation competenceuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectdistance learning in war conditionsuk_UA
dc.subjecteducation seekersuk_UA
dc.subjectinformation competenceuk_UA
dc.titleОсобливості дистанційного навчання здобувачів вищої освіти в умовах війниuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of distance learning of higher education students in war conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кокарєва.pdfстаття302.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.