Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55817
Назва: Електронні системи комунікацій бізнес-клієнтів
Автори: Головня, Ксенія Юріївна
Ключові слова: електронний бізнес
бізнес-аналіз
бізнес-процеси
комплексний підхід
інтернет-система eCRM
заохочення клієнта
електронний маркетинг
електронні пристрої бізнес-середовища
Дата публікації: 29-чер-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Головня К.Ю. Електронні системи комунікацій бізнес-клієнтів // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 2 листопада 2021 р.– К.: НАУ, 2022 – С.22-25.
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу інформаційних ресурсів розвитку електронного бізнесу визначено потребу комплексного підходу щодо дослідження бізнес-процесів з використанням апаратних та програмних засобів моделювання взаємодії бізнес-клієнтів. У даній роботі показана актуальність поширення електронних пристроїв у бізнес-середовищі на основі системи управління відносинами з клієнтами (eCRM), які використовують сучасні новітні інформаційні технології для покращення практики управління бізнес-процесами. Визначено особливості впровадження систем eCRM, які потребують використання певних пакетів ІТ-додатків, орієнтованих на підтримку таких класичних областей як: маркетинг, реклама продажів та сервісне обслуговування. Система eCRM включає ряд бізнес - процесів: сегментація ринку, заохочення потенційних клієнтів, отримання інформації про клієнтів, визначення профілю клієнта, персоналізація взаємодії «фірма-клієнт», управління ресурсами, інтерактивний характер взаємодії між клієнтами та веб-додаткам тощо. Показано можливість інтеграції різних бізнес-процесів у систему eCRM, які використовують програмні додатки взаємодії з Web-процесами для кращого налаштування діяльності компанії до потреб клієнтів. Зазначено, що успішне впровадження системи eCRM вимагає необхідності попередніх досліджень бізнес-аналізу, планування та моделювання залучення нових клієнтів і мотивування наявних клієнтів.
Опис: 1. Пушкарь А.И. Стратегическое управление развитием электронного бизнеса и информационных ресурсов предприятия (модели, стратегии, механизмы). Научное издание / А.И. Пушкарь, Е.Н. Грабовський, Е.В. Пономаренко.-Харьков: Изд. ХНЭУ, 2005.- 480 с. 2. Margherita Pagani. Encyclopedia Of Multimedia Technology and Networking. I-LAB Centre for Research on the Digital Economy, Bocconi University, Italy. – 1167 р. 3. ECRM Meaning, a useful tool for your electronic customer relationship management [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.appvizer.com/magazine/customer/client-relationshipmgt/ecrm-meaning - 2021.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55817
Розташовується у зібраннях:ХІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 2 листопада 2021 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ММТ Головня К. 2021.pdfТези доповіді445.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.