Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55585
Назва: Створення SMM-стратегії для барбер-шопу «Lucky Llama» у соціальній мережі "Інстаграм"
Автори: Стаднійчук, Оксана Юріївна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
SMM-стратегія
бренд
інтернет-маркетинг
соціальні мережі
реклама
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Стаднійчук О.Ю. Створення SMM-стратегії для барбер-шопу «Lucky Llama» у соціальній мережі "Інстаграм".- Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 76с.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні інтернет-комунікації проникли в усі сфери людського життя. Тому сучасний бізнес не може успішно працювати без використання інформаційних ресурсів всесвітньої мережі. Вже доволі довгий час підприємства не обмежуються просуванням за допомогою офлайн-каналів, а активно користуються можливостями Інтернету для різноманітних маркетингових цілей. Реалії нашого часу вивели запити споживачів на абсолютно новий рівень, змушуючи компанії та організації адаптувати свої маркетингові стратегії та доповнювати їх сучасними інструментами
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат філософських наук, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Маєвська Марина Миколаєвна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55585
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Стаднійчук О. Ю.pdfДиплом2.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.