Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55585
Title: Створення SMM-стратегії для барбер-шопу «Lucky Llama» у соціальній мережі "Інстаграм"
Authors: Стаднійчук, Оксана Юріївна
Keywords: кваліфікаційна робота
SMM-стратегія
бренд
інтернет-маркетинг
соціальні мережі
реклама
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Стаднійчук О.Ю. Створення SMM-стратегії для барбер-шопу «Lucky Llama» у соціальній мережі "Інстаграм".- Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 76с.
Abstract: Сьогодні інтернет-комунікації проникли в усі сфери людського життя. Тому сучасний бізнес не може успішно працювати без використання інформаційних ресурсів всесвітньої мережі. Вже доволі довгий час підприємства не обмежуються просуванням за допомогою офлайн-каналів, а активно користуються можливостями Інтернету для різноманітних маркетингових цілей. Реалії нашого часу вивели запити споживачів на абсолютно новий рівень, змушуючи компанії та організації адаптувати свої маркетингові стратегії та доповнювати їх сучасними інструментами
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат філософських наук, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Маєвська Марина Миколаєвна.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55585
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Стаднійчук О. Ю.pdfДиплом2.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.