Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55585
Название: Створення SMM-стратегії для барбер-шопу «Lucky Llama» у соціальній мережі "Інстаграм"
Авторы: Стаднійчук, Оксана Юріївна
Ключевые слова: кваліфікаційна робота
SMM-стратегія
бренд
інтернет-маркетинг
соціальні мережі
реклама
Дата публикации: 2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Стаднійчук О.Ю. Створення SMM-стратегії для барбер-шопу «Lucky Llama» у соціальній мережі "Інстаграм".- Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 76с.
Краткий осмотр (реферат): Сьогодні інтернет-комунікації проникли в усі сфери людського життя. Тому сучасний бізнес не може успішно працювати без використання інформаційних ресурсів всесвітньої мережі. Вже доволі довгий час підприємства не обмежуються просуванням за допомогою офлайн-каналів, а активно користуються можливостями Інтернету для різноманітних маркетингових цілей. Реалії нашого часу вивели запити споживачів на абсолютно новий рівень, змушуючи компанії та організації адаптувати свої маркетингові стратегії та доповнювати їх сучасними інструментами
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат філософських наук, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Маєвська Марина Миколаєвна.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55585
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Диплом Стаднійчук О. Ю.pdfДиплом2.38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.