Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55564
Назва: Таргетована реклама як метод залучення клієнтської аудиторії для дизайнерської компанії
Автори: Гринчук, Вікторія Олександрівна
Ключові слова: дипломна робота
таргетована реклама
просування
бренд
соціальні мережі
стратегія
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Гринчук В. О. Таргетована реклама як метод залучення клієнтської аудиторії для дизайнерської компанії. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 51с.
Короткий огляд (реферат): Таргетована реклама з’явилася майже одночасно з соціальними мережами. Анкетні дані користувачів дали змогу почати запуск рекламних оголошень для конкретних аудиторій. У такий спосіб реклама стала більш персоналізованою. Термін «таргетована реклама» означає показ рекламних оголошень, націлених на певну групу користувачів. Ці групи формуються на підставі заданих рекламодавцями критерій. Постійне розширення можливостей таргетингу робить цей канал найбільш привабливим для рекламодавців
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи старший викладач кафедри реклми і зв'язків з громадськістю Лук'янчук сергій Олександрович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55564
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гринчук В.О.pdfДиплом Гринчук В. О.1.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.