Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55564
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГринчук, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-06-28T07:13:02Z-
dc.date.available2022-06-28T07:13:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГринчук В. О. Таргетована реклама як метод залучення клієнтської аудиторії для дизайнерської компанії. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 51с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55564-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи старший викладач кафедри реклми і зв'язків з громадськістю Лук'янчук сергій Олександровичuk_UA
dc.description.abstractТаргетована реклама з’явилася майже одночасно з соціальними мережами. Анкетні дані користувачів дали змогу почати запуск рекламних оголошень для конкретних аудиторій. У такий спосіб реклама стала більш персоналізованою. Термін «таргетована реклама» означає показ рекламних оголошень, націлених на певну групу користувачів. Ці групи формуються на підставі заданих рекламодавцями критерій. Постійне розширення можливостей таргетингу робить цей канал найбільш привабливим для рекламодавцівuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectтаргетована рекламаuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.titleТаргетована реклама як метод залучення клієнтської аудиторії для дизайнерської компаніїuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гринчук В.О.pdfДиплом Гринчук В. О.1.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.