Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55564
Название: Таргетована реклама як метод залучення клієнтської аудиторії для дизайнерської компанії
Авторы: Гринчук, Вікторія Олександрівна
Ключевые слова: дипломна робота
таргетована реклама
просування
бренд
соціальні мережі
стратегія
Дата публикации: 2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Гринчук В. О. Таргетована реклама як метод залучення клієнтської аудиторії для дизайнерської компанії. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 51с.
Краткий осмотр (реферат): Таргетована реклама з’явилася майже одночасно з соціальними мережами. Анкетні дані користувачів дали змогу почати запуск рекламних оголошень для конкретних аудиторій. У такий спосіб реклама стала більш персоналізованою. Термін «таргетована реклама» означає показ рекламних оголошень, націлених на певну групу користувачів. Ці групи формуються на підставі заданих рекламодавцями критерій. Постійне розширення можливостей таргетингу робить цей канал найбільш привабливим для рекламодавців
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи старший викладач кафедри реклми і зв'язків з громадськістю Лук'янчук сергій Олександрович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55564
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гринчук В.О.pdfДиплом Гринчук В. О.1.41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.