Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55518
Назва: Вплив психологічних чинників на стан здоров’я студентів в умовах дистанційного навчання
Автори: Омельченко, Ірина Валеріївна
Ключові слова: дипломна робота
дистанційна форма навчання
психічне та фізичне здоров’я
тривожність
мотивація
психологічні чинники
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Омельченко І.В. Вплив психологічних чинників на стан здоров’я студентів в умовах дистанційного навчання. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 37 с.
Короткий огляд (реферат): Пандемія COVID-19, а наразі війна змінили темп та ритм життя у всіх сферах: економічній, духовній, освітній та ін. Це спонукало заклади вищої освіти відповідно до урядових розпоряджень перевести освітній процес на дистанційну форму, що уможливило забезпечити принцип безперервної освіти і здатність задовольнити постійно зростаючий попит на знання в інформаційному суспільстві в умовах сьогодення. Це, у свою чергу, кардинально змінило спосіб отримання знань студентами і спонукало як викладачів, так і студентів опановувати нові онлайн-інструменти задля ефективної реалізації освітнього процесу. Такі кардинальні зміни в способі життя студентів неодмінно вплинули на стан здоров’я, адже тепер студенти більше часу проводять за інтернет-пристроями і менше часу приділяють стану свого здоров’я. Проблема психологічного, психічного, духовного, морального здоров’я для науки є не новою. Науковці прагнули вирішити питання, пов’язані з різними аспектами психічного здоров’я, досліджуючи настрій і здоров’я (О. Алексєєв), самоактивність та суб’єктний розвиток особистості як саморегульовану соціально-психологічну систему (М. Боришевський), аномалії у розвитку особистості (Б. Братусь), психологічне здоров’я учасників освітнього процесу (І. Дубровіна), психічне здоров’я та захисні механізми особистості (Л. Дьоміна, І. Ральникова), психологічні аспекти здоров’я людини (Г. Ложкін, М. Мушкевич, О. Наскова, І. Толкунова) та ін. Науковці висвітлювали особливості генетичної психології (С. Максименко), психології здоров’я (Г. Нікіфоров), саморегуляції психічного здоров’я (В. Панкратов), збереження психічного здоров’я (Д. Федотов), особливості психічного здоров’я студентів (О. Хухлаєва), проблеми емоційної стійкості (О. Чебикін) та інші. Дослідженню питань розвитку дистанційної освіти присвячені роботи багатьох науковців (О. Андрєєв, Р. Деллінг, Г. Рамблє, Д. Кіган, А. Кларк, Г. Козлакова, І. Козубовська, М. Мур, В. Олійник, Є. Полат, М. Сімонсон, М. Томпсон, А. Хуторський та ін. Крім того, науковцями досліджувались окремі аспекти покращення здоров’я студентів при дистанційному навчанні (Т. Бойченко, Г. Голобородько, В. Солопчук, С. Лапенко). Разом з тим, безпосередньо вплив психологічних чинників на стан здоров’я студентів в умовах дистанційного навчання, незважаючи на її актуальність, не досліджувалась цілісно і не становила предмет спеціального вивчення науковців.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: доктор психологічних наук, професор Балахтар Валентина Візіторівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55518
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Омельченко І.В._2022.pdfдипломна робота520.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.