Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55518
Title: Вплив психологічних чинників на стан здоров’я студентів в умовах дистанційного навчання
Authors: Омельченко, Ірина Валеріївна
Keywords: дипломна робота
дистанційна форма навчання
психічне та фізичне здоров’я
тривожність
мотивація
психологічні чинники
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Омельченко І.В. Вплив психологічних чинників на стан здоров’я студентів в умовах дистанційного навчання. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 37 с.
Abstract: Пандемія COVID-19, а наразі війна змінили темп та ритм життя у всіх сферах: економічній, духовній, освітній та ін. Це спонукало заклади вищої освіти відповідно до урядових розпоряджень перевести освітній процес на дистанційну форму, що уможливило забезпечити принцип безперервної освіти і здатність задовольнити постійно зростаючий попит на знання в інформаційному суспільстві в умовах сьогодення. Це, у свою чергу, кардинально змінило спосіб отримання знань студентами і спонукало як викладачів, так і студентів опановувати нові онлайн-інструменти задля ефективної реалізації освітнього процесу. Такі кардинальні зміни в способі життя студентів неодмінно вплинули на стан здоров’я, адже тепер студенти більше часу проводять за інтернет-пристроями і менше часу приділяють стану свого здоров’я. Проблема психологічного, психічного, духовного, морального здоров’я для науки є не новою. Науковці прагнули вирішити питання, пов’язані з різними аспектами психічного здоров’я, досліджуючи настрій і здоров’я (О. Алексєєв), самоактивність та суб’єктний розвиток особистості як саморегульовану соціально-психологічну систему (М. Боришевський), аномалії у розвитку особистості (Б. Братусь), психологічне здоров’я учасників освітнього процесу (І. Дубровіна), психічне здоров’я та захисні механізми особистості (Л. Дьоміна, І. Ральникова), психологічні аспекти здоров’я людини (Г. Ложкін, М. Мушкевич, О. Наскова, І. Толкунова) та ін. Науковці висвітлювали особливості генетичної психології (С. Максименко), психології здоров’я (Г. Нікіфоров), саморегуляції психічного здоров’я (В. Панкратов), збереження психічного здоров’я (Д. Федотов), особливості психічного здоров’я студентів (О. Хухлаєва), проблеми емоційної стійкості (О. Чебикін) та інші. Дослідженню питань розвитку дистанційної освіти присвячені роботи багатьох науковців (О. Андрєєв, Р. Деллінг, Г. Рамблє, Д. Кіган, А. Кларк, Г. Козлакова, І. Козубовська, М. Мур, В. Олійник, Є. Полат, М. Сімонсон, М. Томпсон, А. Хуторський та ін. Крім того, науковцями досліджувались окремі аспекти покращення здоров’я студентів при дистанційному навчанні (Т. Бойченко, Г. Голобородько, В. Солопчук, С. Лапенко). Разом з тим, безпосередньо вплив психологічних чинників на стан здоров’я студентів в умовах дистанційного навчання, незважаючи на її актуальність, не досліджувалась цілісно і не становила предмет спеціального вивчення науковців.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: доктор психологічних наук, професор Балахтар Валентина Візіторівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55518
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Омельченко І.В._2022.pdfдипломна робота520.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.