Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54981
Назва: | Алгоритм використання інноваційних освітніх технологій у підготовці докторів філософії до наукової та педагогічної діяльності |
Інші назви: | Algorithm for the use of innovative educational technologies in the preparation of doctors of philosophy for scientific and pedagogical activities |
Автори: | Барановська, Лілія Володимирівна Baranovska, Liliia Фудерер, Тетяна Fuderer, Tetyana |
Ключові слова: | інноваційні освітні технології наукова діяльність педагогічна діяльність використання освітніх технологій алгоритмічність innovative educational technologies research activities pedagogical activity use of educational technologies algorithmicity |
Дата публікації: | кві-2022 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Барановська Л.В., Fuderer Т. Алгоритм використання інноваційних освітніх технологій у підготовці докторів філософії до наукової та педагогічної діяльності / Л.В. Барановська, Т. Fuderer // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2022. – С. 8-9 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасних умовах, коли системи вищої освіти, представниками яких є автори статті, є складовими Єдиного європейського простору вищої освіти та науки, виникає необхідність постійного її реформування та вдосконалення, що, своєю чергою, передбачає обґрунтування доцільності впровадження інноваційних освітніх технологій та їх використання. Реалізація технологічного підходу є важливим критерієм конкурентоспроможності освітньої системи, елементом позитивного іміджу закладу вищої освіти, оскільки освітні технології завжди зорієнтовані на результат, який забезпечується такими їхніми ознаками, як системність, цілеспрямованість, ефективність. Технологізація вищої освіти сприяє поглибленню мотивації її здобувачів до оволодіння професією, розширює можливості практичного її опанування, готує майбутніх фахівців до діяльності й у непередбачуваних соціальних та економічних умовах. The pedagogical expediency of innovative educational technologies introduction in doctors of philosophy preparation is substantiated. . Innovative educational technologies in the formation of Ph.D help to overcome the contradictions between the traditional system of their training and the need for qualitatively new education. Technologies of problem-based, simulation, situational and heuristic learning are important in this training. The author’s definition of the concept of “educational technology” is offered. The discription of algorithm of their us is offered also. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54981 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Барановська, Fuderer.pdf | стаття | 204.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.