Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54981
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барановська, Лілія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Baranovska, Liliia | - |
dc.contributor.author | Фудерер, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Fuderer, Tetyana | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-09T14:13:01Z | - |
dc.date.available | 2022-06-09T14:13:01Z | - |
dc.date.issued | 2022-04 | - |
dc.identifier.citation | Барановська Л.В., Fuderer Т. Алгоритм використання інноваційних освітніх технологій у підготовці докторів філософії до наукової та педагогічної діяльності / Л.В. Барановська, Т. Fuderer // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2022. – С. 8-9 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54981 | - |
dc.description.abstract | У сучасних умовах, коли системи вищої освіти, представниками яких є автори статті, є складовими Єдиного європейського простору вищої освіти та науки, виникає необхідність постійного її реформування та вдосконалення, що, своєю чергою, передбачає обґрунтування доцільності впровадження інноваційних освітніх технологій та їх використання. Реалізація технологічного підходу є важливим критерієм конкурентоспроможності освітньої системи, елементом позитивного іміджу закладу вищої освіти, оскільки освітні технології завжди зорієнтовані на результат, який забезпечується такими їхніми ознаками, як системність, цілеспрямованість, ефективність. Технологізація вищої освіти сприяє поглибленню мотивації її здобувачів до оволодіння професією, розширює можливості практичного її опанування, готує майбутніх фахівців до діяльності й у непередбачуваних соціальних та економічних умовах. | uk_UA |
dc.description.abstract | The pedagogical expediency of innovative educational technologies introduction in doctors of philosophy preparation is substantiated. . Innovative educational technologies in the formation of Ph.D help to overcome the contradictions between the traditional system of their training and the need for qualitatively new education. Technologies of problem-based, simulation, situational and heuristic learning are important in this training. The author’s definition of the concept of “educational technology” is offered. The discription of algorithm of their us is offered also. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | інноваційні освітні технології | uk_UA |
dc.subject | наукова діяльність | uk_UA |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | використання освітніх технологій | uk_UA |
dc.subject | алгоритмічність | uk_UA |
dc.subject | innovative educational technologies | uk_UA |
dc.subject | research activities | uk_UA |
dc.subject | pedagogical activity | uk_UA |
dc.subject | use of educational technologies | uk_UA |
dc.subject | algorithmicity | uk_UA |
dc.title | Алгоритм використання інноваційних освітніх технологій у підготовці докторів філософії до наукової та педагогічної діяльності | uk_UA |
dc.title.alternative | Algorithm for the use of innovative educational technologies in the preparation of doctors of philosophy for scientific and pedagogical activities | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.1 | uk_UA |
Appears in Collections: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Барановська, Fuderer.pdf | стаття | 204.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.