Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54250
Title: Навчально-методичний комплекс дисципліни «Інформаційна культура»
Other Titles: Educational and methodical complex of discipline «Information Culture»
Учебно-методический комплекс дисциплины «Информационная культура»
Authors: Ісайкіна, Олена Дмитрівна
Isaikina, Olena
Исайкина, Елена Дмитриевна
Keywords: інформація
інформаційна культура
інформаційне суспільство
інформаційний простір
information
information culture
information society
information space
информация
информационная культура
информационное общество
информационное пространство
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі документознавства та комунікаційних технологій. Метою викладання дисципліни є формування у майбутніх фахівців знань щодо теоретичних засад розвитку інформаційної культури як органічної складової інформаційного суспільства; набуття практичних навичок ефективної та безпечної взаємодії з інформацією, отриманою з урахуванням використання засобів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у повсякденній практичній, зокрема навчально-пізнавальній, діяльності здобувачів вищої освіти та їхньому міжособовому спілкуванні, для запобіганні вразливості людини до медіаманіпуляцій та медіазалежностей; формування навичок критичного мислення; уміння працювати з інформацією, аналізувати та синтезувати її і на цій основі створювати нову; ухвалювати своєчасні й ефективні рішення.
This discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of document science and communication technologies. The purpose of teaching the discipline is the formation of future specialists' knowledge of the theoretical foundations of information culture as an organic component of the information society; Acquisition of practical skills of effective and safe interaction with information obtained taking into account the use of modern information and communication technologies in everyday practical, including educational and cognitive, activities of higher education and their interpersonal communication, to prevent human vulnerability to media manipulation and media addictions; formation of critical thinking skills; ability to work with information, analyze and synthesize it and on this basis to create new ones; make timely and effective decisions.
Данная учебная дисциплина является теоретической и практической основой совокупности знаний и умений, формирующих профиль специалиста в области документоведения и коммуникационных технологий. Целью преподавания учебной дисциплины является формирование у будущих специалистов знаний о теоретических основах развития информационной культуры как органической составляющей информационного общества; приобретение практических навыков эффективного и безопасного взаимодействия с информацией, полученной с учетом использования средств современных информационно-коммуникационных технологий в повседневной практической, в частности учебно-познавательной, деятельности соискателей высшего образования и их межличностном общении, для предотвращения уязвимости человека к медиаманипуляциям и медиазависимости; формирование навыков критического мышления; умение работать с информацией, анализировать и синтезировать ее и на этой основе создавать новую; принимать своевременные и эффективные решения.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54250
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри історії та документознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
01_ІК_РП.pdfРобоча програма470.24 kBAdobe PDFView/Open
02_ІК_СЛ.pdfСилабус навчальної дисципліни313.47 kBAdobe PDFView/Open
03_ІК_КЗ.pdfКартка контролю забезпечення літературою153.09 kBAdobe PDFView/Open
04_ІК_ППМКР.pdfПитання до модульної роботи110.14 kBAdobe PDFView/Open
05_ІК_МКР.pdfЗразок білету МКР174.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.