Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54178
Назва: | Саморегуляція як фактор ефективності навчання студентів в умовах дистанційної освіти |
Автори: | Шуть, Ірина Юріївна |
Ключові слова: | дипломна робота саморегуляція ефективність освітній процес навчання студентів дистанційне навчання |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Шуть І.Ю. Саморегуляція як фактор ефективності навчання студентів в умовах дистанційної освіти. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Психологія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 98 с. |
Короткий огляд (реферат): | У кваліфікаційній роботі визначено сутність понять «дистанційна освіта», «саморегуляція», «психологічний супровід»; охарактеризовано теоретичні засади дослідження саморегуляції, як фактору ефективності навчання студентів в умовах дистанційної освіти, а також окреслено методичні основи саморегуляції як фактору ефективності навчання студентів в умовах дистанційної освіти. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат педагогічних наук, доцент Косенчук Ольга Геннадіївна |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54178 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шуть І. Ю. .pdf | Дипломна робота | 1.34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.