Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54178
Назва: Саморегуляція як фактор ефективності навчання студентів в умовах дистанційної освіти
Автори: Шуть, Ірина Юріївна
Ключові слова: дипломна робота
саморегуляція
ефективність
освітній процес
навчання студентів
дистанційне навчання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Шуть І.Ю. Саморегуляція як фактор ефективності навчання студентів в умовах дистанційної освіти. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Психологія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 98 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі визначено сутність понять «дистанційна освіта», «саморегуляція», «психологічний супровід»; охарактеризовано теоретичні засади дослідження саморегуляції, як фактору ефективності навчання студентів в умовах дистанційної освіти, а також окреслено методичні основи саморегуляції як фактору ефективності навчання студентів в умовах дистанційної освіти.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат педагогічних наук, доцент Косенчук Ольга Геннадіївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54178
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шуть І. Ю. .pdfДипломна робота1.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.