Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54178
Название: Саморегуляція як фактор ефективності навчання студентів в умовах дистанційної освіти
Авторы: Шуть, Ірина Юріївна
Ключевые слова: дипломна робота
саморегуляція
ефективність
освітній процес
навчання студентів
дистанційне навчання
Дата публикации: 2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Шуть І.Ю. Саморегуляція як фактор ефективності навчання студентів в умовах дистанційної освіти. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Психологія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 98 с.
Краткий осмотр (реферат): У кваліфікаційній роботі визначено сутність понять «дистанційна освіта», «саморегуляція», «психологічний супровід»; охарактеризовано теоретичні засади дослідження саморегуляції, як фактору ефективності навчання студентів в умовах дистанційної освіти, а також окреслено методичні основи саморегуляції як фактору ефективності навчання студентів в умовах дистанційної освіти.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат педагогічних наук, доцент Косенчук Ольга Геннадіївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54178
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шуть І. Ю. .pdfДипломна робота1.34 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.