Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54004
Назва: Інформаційно-комунікаційні технології як чинник формування іміджу ЄС: сучасний стан та перспективи
Автори: Сенько, Ольга Миколаївна
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології
інформаційний простір
інформаційне суспільство
імідж ЄС
концепція Індустрія 4.0
інформація
дипломна робота
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Друга половина ХХ ст. характеризується становленням нової інформаційної ери внаслідок бурхливого розвитку інформаційно - комунікаційних технологій, спричиненого науково-технічною революцією та поглибленням процесів інформатизації. На початку ж ХХІ ст. в умовах подальшого розвитку інформаційно - комунікаційних технологій створюється суспільство нового типу - глобальне інформаційне суспільство, перехід до якого, у свою чергу, передбачає здійснення трансформацій в політичній, соціально - економічній, правовій та культурній сферах. В умовах модернізації сучасного суспільства ефективність зовнішньої та внутрішньої політик держав все більше залежить від формування її позитивного іміджу. Саме тут, досліджуючи феномен технологій як явища, необхідно розуміти, який вплив чинять сучасні ІКТ на формування іміджу державного управління в контексті розвитку інформаційного суспільства. Отже, актуальність обраної теми магістерської роботи полягає в тому, що на сучасному етапі в умовах інтенсифікації процесів глобалізації інформаційно-комунікаційні технології визначають значною мірою економічний, соціально-культурний і науково-технічний розвиток будь-якої країни. Для будь-якої країни виробничий сектор і підтримка власного технологічного рівня є також стратегічно важливим національним завданням для розвитку економіки, сфери послуг і забезпечення зростання доходів і національного добробуту. Однак, не до кінця дослідженим залишається питання того, як саме інформаційно-комунікаційні технології здійснюють вплив на формування іміджу держави, і чи можна визначити їх як чинник формування іміджу ЄС на сучасному етапі.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від «15» вересня 2021р. №1864/ст Керівник проєкту: доктор політичних наук, проф. Рижков Микола Миколайович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54004
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сенько.pdf1.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.