Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54004
Название: Інформаційно-комунікаційні технології як чинник формування іміджу ЄС: сучасний стан та перспективи
Авторы: Сенько, Ольга Миколаївна
Ключевые слова: інформаційно-комунікаційні технології
інформаційний простір
інформаційне суспільство
імідж ЄС
концепція Індустрія 4.0
інформація
дипломна робота
Дата публикации: 2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Друга половина ХХ ст. характеризується становленням нової інформаційної ери внаслідок бурхливого розвитку інформаційно - комунікаційних технологій, спричиненого науково-технічною революцією та поглибленням процесів інформатизації. На початку ж ХХІ ст. в умовах подальшого розвитку інформаційно - комунікаційних технологій створюється суспільство нового типу - глобальне інформаційне суспільство, перехід до якого, у свою чергу, передбачає здійснення трансформацій в політичній, соціально - економічній, правовій та культурній сферах. В умовах модернізації сучасного суспільства ефективність зовнішньої та внутрішньої політик держав все більше залежить від формування її позитивного іміджу. Саме тут, досліджуючи феномен технологій як явища, необхідно розуміти, який вплив чинять сучасні ІКТ на формування іміджу державного управління в контексті розвитку інформаційного суспільства. Отже, актуальність обраної теми магістерської роботи полягає в тому, що на сучасному етапі в умовах інтенсифікації процесів глобалізації інформаційно-комунікаційні технології визначають значною мірою економічний, соціально-культурний і науково-технічний розвиток будь-якої країни. Для будь-якої країни виробничий сектор і підтримка власного технологічного рівня є також стратегічно важливим національним завданням для розвитку економіки, сфери послуг і забезпечення зростання доходів і національного добробуту. Однак, не до кінця дослідженим залишається питання того, як саме інформаційно-комунікаційні технології здійснюють вплив на формування іміджу держави, і чи можна визначити їх як чинник формування іміджу ЄС на сучасному етапі.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від «15» вересня 2021р. №1864/ст Керівник проєкту: доктор політичних наук, проф. Рижков Микола Миколайович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54004
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сенько.pdf1.29 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.