Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54004
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСенько, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-01-19T06:51:57Z-
dc.date.available2022-01-19T06:51:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54004-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від «15» вересня 2021р. №1864/ст Керівник проєкту: доктор політичних наук, проф. Рижков Микола Миколайовичuk_UA
dc.description.abstractДруга половина ХХ ст. характеризується становленням нової інформаційної ери внаслідок бурхливого розвитку інформаційно - комунікаційних технологій, спричиненого науково-технічною революцією та поглибленням процесів інформатизації. На початку ж ХХІ ст. в умовах подальшого розвитку інформаційно - комунікаційних технологій створюється суспільство нового типу - глобальне інформаційне суспільство, перехід до якого, у свою чергу, передбачає здійснення трансформацій в політичній, соціально - економічній, правовій та культурній сферах. В умовах модернізації сучасного суспільства ефективність зовнішньої та внутрішньої політик держав все більше залежить від формування її позитивного іміджу. Саме тут, досліджуючи феномен технологій як явища, необхідно розуміти, який вплив чинять сучасні ІКТ на формування іміджу державного управління в контексті розвитку інформаційного суспільства. Отже, актуальність обраної теми магістерської роботи полягає в тому, що на сучасному етапі в умовах інтенсифікації процесів глобалізації інформаційно-комунікаційні технології визначають значною мірою економічний, соціально-культурний і науково-технічний розвиток будь-якої країни. Для будь-якої країни виробничий сектор і підтримка власного технологічного рівня є також стратегічно важливим національним завданням для розвитку економіки, сфери послуг і забезпечення зростання доходів і національного добробуту. Однак, не до кінця дослідженим залишається питання того, як саме інформаційно-комунікаційні технології здійснюють вплив на формування іміджу держави, і чи можна визначити їх як чинник формування іміджу ЄС на сучасному етапі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectінформаційний простірuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectімідж ЄСuk_UA
dc.subjectконцепція Індустрія 4.0uk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleІнформаційно-комунікаційні технології як чинник формування іміджу ЄС: сучасний стан та перспективиuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сенько.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.