Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53285
Название: Вплив культурної комунікації на інституціоналізацію: бібліотеки, музеї та архіви в медіапросторі сьогодення
Другие названия: The Influence of Cultural Communication on Institutionalization: Libraries, Museums and Archives in Today's Media Space
Авторы: Мина, Жанна
Myna, Zhanna
Ключевые слова: комунікація
медіатизація
музей
бібліотека
архів
оцифрування
communication
mediatization
museum
library
archive
digitization
Дата публикации: 2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Мина, Ж. Вплив культурної комунікації на інституціоналізацію: бібліотеки, музеї та архіви в медіапросторі сьогодення / Ж. Мина // Історико-культурна спадщина : збереження, доступ, використання : монографія / відп. ред. І. І. Тюрменко. – К. : НАУ, 2021. – С. 109-120.
Краткий осмотр (реферат): У дослідженні аналізується вплив культурної комунікації на інституціоналізацію змін у бібліотечній, архівній та музейній справах в умовах цифрового суспільства. Показано культурну комунікацію як процес взаємодії між суб’єктами соціокультурної дійсності в цілях передачі або обміну повідомленнями. Наголошено на тому, що медіа як атрибут сучасної комунікації є одним із засобів конструювання соціокультурної реальності. Інституціоналізацію визначено як процес виділення та закріплення певних норм, правил, статусів і ролей та приведення їх у систему, яка здатна адаптовуватися до нових умов, викликів, поступу та діяти для задоволення суспільної потреби. Проаналізовано інноваційні технології в діяльності бібліотек, архівів та музеїв. Розглянуто роль соціальних мереж у рекламно-інформаційному представленні діяльності інформаційних установ. Показано позитивні і негативні сторони процесів медіатизації. Доведено, що медіазасоби здійснюють одне з найважливіших завдань із збереження і трансляції в народні маси цінностей культури, а показником зрілості суспільства є саме ставлення до пам’яток історії та культури.
The study analyzes the impact of cultural communication on the institutionalization of changes in library, archival and museum affairs in a digital society. Cultural communication is shown as a process of interaction between the subjects of socio-cultural reality in order to transmit or exchange messages. It is emphasized that the media, as an attribute of modern communication, is one of the means of constructing socio-cultural reality. Institutionalization is defined as the process of identifying and consolidating certain norms, rules, statuses and roles and bringing them into a system that is able to adapt to new conditions, challenges, progress and act to meet societal needs. Innovative technologies in the activities of libraries, archives and museums are analyzed. The role of social networks in advertising and information representation of information institutions is considered. The positive and negative sides of mediatization processes are shown. It has been proved that the media carry out one of the most important tasks of preserving and transmitting cultural values to the masses, and the indicator of the maturity of society is the attitude to the monuments of history and culture.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53285
Располагается в коллекциях:Монографія "Історико-культурна спадщина: збереження, доступ, використання"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
М_2.6_Стр. 109-120.pdf469.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.