Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53285
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМина, Жанна-
dc.contributor.authorMyna, Zhanna-
dc.date.accessioned2021-12-06T07:32:38Z-
dc.date.available2021-12-06T07:32:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМина, Ж. Вплив культурної комунікації на інституціоналізацію: бібліотеки, музеї та архіви в медіапросторі сьогодення / Ж. Мина // Історико-культурна спадщина : збереження, доступ, використання : монографія / відп. ред. І. І. Тюрменко. – К. : НАУ, 2021. – С. 109-120.-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53285-
dc.description.abstractУ дослідженні аналізується вплив культурної комунікації на інституціоналізацію змін у бібліотечній, архівній та музейній справах в умовах цифрового суспільства. Показано культурну комунікацію як процес взаємодії між суб’єктами соціокультурної дійсності в цілях передачі або обміну повідомленнями. Наголошено на тому, що медіа як атрибут сучасної комунікації є одним із засобів конструювання соціокультурної реальності. Інституціоналізацію визначено як процес виділення та закріплення певних норм, правил, статусів і ролей та приведення їх у систему, яка здатна адаптовуватися до нових умов, викликів, поступу та діяти для задоволення суспільної потреби. Проаналізовано інноваційні технології в діяльності бібліотек, архівів та музеїв. Розглянуто роль соціальних мереж у рекламно-інформаційному представленні діяльності інформаційних установ. Показано позитивні і негативні сторони процесів медіатизації. Доведено, що медіазасоби здійснюють одне з найважливіших завдань із збереження і трансляції в народні маси цінностей культури, а показником зрілості суспільства є саме ставлення до пам’яток історії та культури.uk_UA
dc.description.abstractThe study analyzes the impact of cultural communication on the institutionalization of changes in library, archival and museum affairs in a digital society. Cultural communication is shown as a process of interaction between the subjects of socio-cultural reality in order to transmit or exchange messages. It is emphasized that the media, as an attribute of modern communication, is one of the means of constructing socio-cultural reality. Institutionalization is defined as the process of identifying and consolidating certain norms, rules, statuses and roles and bringing them into a system that is able to adapt to new conditions, challenges, progress and act to meet societal needs. Innovative technologies in the activities of libraries, archives and museums are analyzed. The role of social networks in advertising and information representation of information institutions is considered. The positive and negative sides of mediatization processes are shown. It has been proved that the media carry out one of the most important tasks of preserving and transmitting cultural values to the masses, and the indicator of the maturity of society is the attitude to the monuments of history and culture.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectмедіатизаціяuk_UA
dc.subjectмузейuk_UA
dc.subjectбібліотекаuk_UA
dc.subjectархівuk_UA
dc.subjectоцифруванняuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectmediatizationuk_UA
dc.subjectmuseumuk_UA
dc.subjectlibraryuk_UA
dc.subjectarchiveuk_UA
dc.subjectdigitizationuk_UA
dc.titleВплив культурної комунікації на інституціоналізацію: бібліотеки, музеї та архіви в медіапросторі сьогоденняuk_UA
dc.title.alternativeThe Influence of Cultural Communication on Institutionalization: Libraries, Museums and Archives in Today's Media Spaceuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
dc.subject.udc719: [94+008](02)]uk_UA
Appears in Collections:Монографія "Історико-культурна спадщина: збереження, доступ, використання"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
М_2.6_Стр. 109-120.pdf469.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.