Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53130
Назва: Міжнародний бізнес. Конспект лекцій. Модуль: міжнародна політика ціноутворення
Автори: Князєва, Тетяна В'ячеславівна
Дата публікації: 2012
Видавництво: Донецький державний університет управління
Короткий огляд (реферат): Робота на зовнішніх ринках потребує від спеціалістів підприємств–суб’єктів ЗЕД вивчення практики та закономірностей ціноутворення у міжнародній торгівлі. Ці знання дозволяють їм ефективно проводити кон’юнктурно–цінову роботу і в результаті успішно реалізовувати у конкретних експортно–імпортних операціях. Метою модулю «Міжнародна політика ціноутворення» є формування у студентів системи знань щодо процесу міжнародного ціноутворення з урахуванням теорії та практики функціонування світового ринку, формування в них практичних навичок грамотного розрахунку та обґрунтування зовнішньоторгових цін. Основні завдання – ознайомити студентів з основами та особливостями ціноутворення у міжнародній торгівлі, видами цін (перш за все світової), що застосовуються у практиці світової торгівлі; розглянути загальні теоретичні підходи до ціноутворення та застосувати їх до практики розрахунку зовнішньоторгових цін; закріпити студентам вміння обґрунтовувати зовнішньоторгові ціни та розраховувати ефективність експортно–імпортних угод з урахуванням цінового фактору.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53130
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
титул.doc301 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити
КОНСПЕКТ_ТЕКСТ.doc675.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.