Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53130
Title: Міжнародний бізнес. Конспект лекцій. Модуль: міжнародна політика ціноутворення
Authors: Князєва, Тетяна В'ячеславівна
Issue Date: 2012
Publisher: Донецький державний університет управління
Abstract: Робота на зовнішніх ринках потребує від спеціалістів підприємств–суб’єктів ЗЕД вивчення практики та закономірностей ціноутворення у міжнародній торгівлі. Ці знання дозволяють їм ефективно проводити кон’юнктурно–цінову роботу і в результаті успішно реалізовувати у конкретних експортно–імпортних операціях. Метою модулю «Міжнародна політика ціноутворення» є формування у студентів системи знань щодо процесу міжнародного ціноутворення з урахуванням теорії та практики функціонування світового ринку, формування в них практичних навичок грамотного розрахунку та обґрунтування зовнішньоторгових цін. Основні завдання – ознайомити студентів з основами та особливостями ціноутворення у міжнародній торгівлі, видами цін (перш за все світової), що застосовуються у практиці світової торгівлі; розглянути загальні теоретичні підходи до ціноутворення та застосувати їх до практики розрахунку зовнішньоторгових цін; закріпити студентам вміння обґрунтовувати зовнішньоторгові ціни та розраховувати ефективність експортно–імпортних угод з урахуванням цінового фактору.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53130
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
титул.doc301 kBMicrosoft WordView/Open
КОНСПЕКТ_ТЕКСТ.doc675.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.