Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52281
Title: | Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Маркетинг» 6.030601 |
Other Titles: | Educational and methodical complex of the discipline "Marketing" 6.030601 Учебно-методический комплекс учебной дисциплины «Маркетинг» 6.030601 |
Authors: | Раменська, Світлана Євгенієвна Сібрук, Віктор Леонідович Хайдарова, Тетяна Олександрівна Ramenskaya, Svetlana Evgenievna Sibruk, Victor Leonidovich Khaydarova, Tatiana Alexandrovna Раменская, Светлана Евгеньевна Сибрук, Виктор Леонидович |
Keywords: | маркетинг маркетингова діяльність теорія маркетингу маркетинг споживчого ринку основи маркетингу управління маркетингом basics of marketing marketing marketing management consumer market marketing управление маркетингом теория маркетинга |
Issue Date: | 20-Jun-2018 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Abstract: | Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі менеджменту.
Метою викладання дисципліни є поглиблене вивчення теоретичних основ і конкретних методів організації маркетингової діяльності підприємства
Завданнями вивчення навчальної дисципліни є:
- засвоєння механізмів, засобів та інструментів практичної реалізації процесу прийняття рішень споживачем;
- оволодіння методами дослідження ринку та аналізу сучасних тенденцій;
- формування вміння розробки ефективних маркетингових планів. Данная учебная дисциплина является теоретической и практической основой совокупности знаний и умений, формирующие профиль специалиста в области менеджмента. Целью преподавания дисциплины является углубленное изучение теоретических основ и конкретных методов организации маркетинговой деятельности предприятия Задачами изучения учебной дисциплины являются: - усвоение механизмов, средств и инструментов практической реализации процесса принятия решений потребителем; - овладение методами исследования рынка и анализа современных тенденций; - формирование умения разработки эффективных маркетинговых планов. This discipline is a theoretical and practical basis for a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of management. The purpose of teaching the discipline is an in-depth study of the theoretical foundations and specific methods of organizing the marketing activities of the enterprise The objectives of the discipline are: - mastering the mechanisms, means and tools of practical implementation of the consumer decision-making process; - mastering the methods of market research and analysis of current trends; - formation of the ability to develop effective marketing plans. |
Description: | для 6.030601 for 6.030601 для 6.030601 |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52281 |
Appears in Collections: | Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
НП_маркетинг_6.030601.pdf | навчальна програма | 248.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.