Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52281
Title: Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Маркетинг» 6.030601
Other Titles: Educational and methodical complex of the discipline "Marketing" 6.030601
Учебно-методический комплекс учебной дисциплины «Маркетинг» 6.030601
Authors: Раменська, Світлана Євгенієвна
Сібрук, Віктор Леонідович
Хайдарова, Тетяна Олександрівна
Ramenskaya, Svetlana Evgenievna
Sibruk, Victor Leonidovich
Khaydarova, Tatiana Alexandrovna
Раменская, Светлана Евгеньевна
Сибрук, Виктор Леонидович
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
теорія маркетингу
маркетинг споживчого ринку
основи маркетингу
управління маркетингом
basics of marketing
marketing
marketing management
consumer market marketing
управление маркетингом
теория маркетинга
Issue Date: 20-Jun-2018
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі менеджменту. Метою викладання дисципліни є поглиблене вивчення теоретичних основ і конкретних методів організації маркетингової діяльності підприємства Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - засвоєння механізмів, засобів та інструментів практичної реалізації процесу прийняття рішень споживачем; - оволодіння методами дослідження ринку та аналізу сучасних тенденцій; - формування вміння розробки ефективних маркетингових планів.
Данная учебная дисциплина является теоретической и практической основой совокупности знаний и умений, формирующие профиль специалиста в области менеджмента. Целью преподавания дисциплины является углубленное изучение теоретических основ и конкретных методов организации маркетинговой деятельности предприятия Задачами изучения учебной дисциплины являются: - усвоение механизмов, средств и инструментов практической реализации процесса принятия решений потребителем; - овладение методами исследования рынка и анализа современных тенденций; - формирование умения разработки эффективных маркетинговых планов.
This discipline is a theoretical and practical basis for a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of management. The purpose of teaching the discipline is an in-depth study of the theoretical foundations and specific methods of organizing the marketing activities of the enterprise The objectives of the discipline are: - mastering the mechanisms, means and tools of practical implementation of the consumer decision-making process; - mastering the methods of market research and analysis of current trends; - formation of the ability to develop effective marketing plans.
Description: для 6.030601 for 6.030601 для 6.030601
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52281
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НП_маркетинг_6.030601.pdfнавчальна програма248.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.