Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Маркетинг зелених інвестицій»

Loading...
Thumbnail Image

Date

2021-02-16

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний авіаційний університет

Abstract

Метою дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти системи теоретичних знань, оволодіння сучасним методичним інструментарієм, практичними навичками ефективного управління маркетингом зелених інвестицій як основи конкурентоспроможності у сучасних умовах господарювання. Завдання вивчення дисципліни: надання здобувачам вищої освіти знань щодо правильного підходу до розуміння теоретичних і методологічних основ маркетингу зелених інвестицій; засвоєння особливостей діяльності макро- і мікросередовшца маркетингу зелених інвестицій; оволодіння знаннями щодо сегментації екологічного ринку і вибору цільових еко-сегментів; засвоєння методів та процедур з розробки комплексу маркетингових заходів в межах товарної, цінової, комунікаційної політик; оволодіння інструментами стратегічного планування, впровадження і контролю програм маркетингу зелених інвестицій.
Целью дисциплины является формирование у соискателей высшего образования системы теоретических знаний, овладение современным методическим инструментарием, практическими навыками эффективного управления маркетингом зеленых инвестиций как основы конкурентоспособности в современных условиях хозяйствования. Задача изучения дисциплины: предоставление соискателям высшего образования знаний о правильном подходе к пониманию теоретических и методологических основ маркетинга зеленых инвестиций; усвоения особенностей деятельности макро- и микросередовшца маркетинга зеленых инвестиций; овладение знаниями по сегментации экологического рынка и выбора целевых эко-сегментов; усвоения методов и процедур по разработке комплекса маркетинговых мероприятий в рамках товарной, ценовой, коммуникационной политики; овладение инструментами стратегического планирования, внедрения и контроля программ маркетинга зеленых инвестиций.
The purpose of the discipline is to form a system of theoretical knowledge in students of higher education, mastering modern methodological tools, practical skills of effective marketing management of green investments as a basis for competitiveness in modern business conditions. Tasks of studying the discipline: providing higher education students with knowledge on the correct approach to understanding the theoretical and methodological foundations of green investment marketing; mastering the features of the macro- and micro-environment of green investment marketing; mastering knowledge of environmental market segmentation and selection of target eco-segments; mastering methods and procedures for developing a set of marketing activities within the product, pricing, communication policies; mastering the tools of strategic planning, implementation and control of green investment marketing programs.

Description

Keywords

робоча програма, маркетинг, PHD, маркетинг зелених інвестицій, green investment marketing, зелені інвестиції, зеленые инвестиции, маркетинг зеленых инвестиций, doctor of philosophy

Citation