Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52155
Назва: Аналіз тенденцій розвитку Інтернет-торгівлі на глобальному ринку
Інші назви: Analysis of trends in the development of Internet commerce in the global market
Автори: Євченко, Альберт Володимирович
Ключові слова: дипломна робота
graduate work
маркетинг
інтернет-торгівля
online commerce
тенденції розвитку
development trends
конкурентоспроможність
competitiveness
аграрний ринок
agricultural market
споживач
стратегія
сільськогосподарська продукція
Дата публікації: 17-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Елетронна комерція дозволяє постачальникам підвищувати конкурент-тоспроможність, стаючи до замовника ближче. Саме там можна знайти усе, що треба, не виходячи за межі власної кімнати або офісу. Сьогодні в мережі Інтернет можна знайти усю необхідну інформацію, характеристики, відгуки, рейтинги і швидко придбати майже будь-який товар. Така простота здійснення замовлень, швидкість пошуку необхідних товарів і послуг, широкий вибір продукції, що надається, є основною конкурентною перевагою електронних продажів в порівнянні з традиційними покупками в магазинах.
E-commerce allows suppliers to increase competitiveness by getting closer to the customer. That's where you can find everything you need without leaving your own room or office. Today on the Internet you can find all the necessary information, specifications, reviews, ratings and quickly buy almost any product. This ease of ordering, the speed of finding the necessary goods and services, a wide range of products provided, is the main competitive advantage of e-sales compared to traditional purchases in shops.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Петропавловська Світлана Євгенієвна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52155
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕМР-419 Диплом Євченко А.В.pdf1.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.