Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52155
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄвченко, Альберт Володимирович-
dc.date.accessioned2021-07-13T05:19:20Z-
dc.date.available2021-07-13T05:19:20Z-
dc.date.issued2021-06-17-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52155-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Петропавловська Світлана Євгенієвнаuk_UA
dc.description.abstractЕлетронна комерція дозволяє постачальникам підвищувати конкурент-тоспроможність, стаючи до замовника ближче. Саме там можна знайти усе, що треба, не виходячи за межі власної кімнати або офісу. Сьогодні в мережі Інтернет можна знайти усю необхідну інформацію, характеристики, відгуки, рейтинги і швидко придбати майже будь-який товар. Така простота здійснення замовлень, швидкість пошуку необхідних товарів і послуг, широкий вибір продукції, що надається, є основною конкурентною перевагою електронних продажів в порівнянні з традиційними покупками в магазинах.uk_UA
dc.description.abstractE-commerce allows suppliers to increase competitiveness by getting closer to the customer. That's where you can find everything you need without leaving your own room or office. Today on the Internet you can find all the necessary information, specifications, reviews, ratings and quickly buy almost any product. This ease of ordering, the speed of finding the necessary goods and services, a wide range of products provided, is the main competitive advantage of e-sales compared to traditional purchases in shops.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінтернет-торгівляuk_UA
dc.subjectonline commerceuk_UA
dc.subjectтенденції розвиткуuk_UA
dc.subjectdevelopment trendsuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectаграрний ринокuk_UA
dc.subjectagricultural marketuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectсільськогосподарська продукціяuk_UA
dc.titleАналіз тенденцій розвитку Інтернет-торгівлі на глобальному ринкуuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of trends in the development of Internet commerce in the global marketuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕМР-419 Диплом Євченко А.В.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.