Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52154
Title: Аналіз просування ТМ «Яготинське» на молочному ринку України
Other Titles: Analysis of the promotion of TM "Yagotynske" in the dairy market of Ukraine
Authors: Крижановська, Анжеліка Миколаївна
Keywords: дипломна робота
graduate work
бренд
brand
брендинг
branding
етапи просування
stages of promotion
сучасні інструменти
modern tools
стратегії
strategy
молочний ринок україни
dairy market of ukraine
тенденції ринку
market trends
просування
promotion
Issue Date: 17-Jun-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: На сьогоднішній день побудова успішного просування бренду с одним з головних напрямів підвищення конкурентоспроможності компанії. Бренд це своєрідний образ, він може допомогти компанії отримати лояльність споживачів. Розвиток маркетингу не стоїть на місці, постійно просувається вперед з великою швидкістю. Оскільки брендинг є важливою частиною просування компанії, необхідно досліджувати актуальні інструменти просування, щоб вони були ефективними. Також важливу роль грають стратегії просування.
To date, building a successful brand promotion with one of the main ways to increase the company's competitiveness. The brand is a kind of image, it can help the company gain consumer loyalty. The development of marketing does not stand still, it is constantly moving forward with great speed. Because branding is an important part of a company's promotion, it is important to research current promotion tools to make them effective. Promotion strategies also play an important role.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Петропавловська Світлана Євгенівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52154
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Крижановська_А_М.pdf4.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.