Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52154
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрижановська, Анжеліка Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-07-13T05:18:08Z-
dc.date.available2021-07-13T05:18:08Z-
dc.date.issued2021-06-17-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52154-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Петропавловська Світлана Євгенівнаuk_UA
dc.description.abstractНа сьогоднішній день побудова успішного просування бренду с одним з головних напрямів підвищення конкурентоспроможності компанії. Бренд це своєрідний образ, він може допомогти компанії отримати лояльність споживачів. Розвиток маркетингу не стоїть на місці, постійно просувається вперед з великою швидкістю. Оскільки брендинг є важливою частиною просування компанії, необхідно досліджувати актуальні інструменти просування, щоб вони були ефективними. Також важливу роль грають стратегії просування.uk_UA
dc.description.abstractTo date, building a successful brand promotion with one of the main ways to increase the company's competitiveness. The brand is a kind of image, it can help the company gain consumer loyalty. The development of marketing does not stand still, it is constantly moving forward with great speed. Because branding is an important part of a company's promotion, it is important to research current promotion tools to make them effective. Promotion strategies also play an important role.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectетапи просуванняuk_UA
dc.subjectstages of promotionuk_UA
dc.subjectсучасні інструментиuk_UA
dc.subjectmodern toolsuk_UA
dc.subjectстратегіїuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectмолочний ринок україниuk_UA
dc.subjectdairy market of ukraineuk_UA
dc.subjectтенденції ринкуuk_UA
dc.subjectmarket trendsuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.titleАналіз просування ТМ «Яготинське» на молочному ринку Україниuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the promotion of TM "Yagotynske" in the dairy market of Ukraineuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Крижановська_А_М.pdf4.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.