Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52147
Назва: Дослідження маркетингових пріоритетів розвитку підприємства в соціальних мережах (на прикладі ТОВ «Lviv Croissants»
Інші назви: Research of marketing priorities of enterprise development in social networks (on the example of Lviv Croissants LLC)
Автори: Кучеренко, Діана Володимирівна
Ключові слова: випускна робота
заклади громадського харчування
маркетингові пріоритети
маркетингова діяльність
маркетингові дослідження
конкурентні переваги
catering institutions
graduation work
marketing priorities
marketing activities
marketing research
competitive advantages
дипломна робота
Дата публікації: 18-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Після карантинних заходів суб’єкти господарювання на ринку закладів швидкого харчування гостро потребують впровадження у власну діяльність принципів сучасного маркетингу. Найбільш важливим моментом у визначенні маркетингових пріоритетів розвитку є організація маркетингової діяльності. Яка ставить і дає відповіді на наступні питання: хто саме з працівників буде реалізовувати усі необхідні дії; у яких взаємозв’язках ці працівники будуть між собою діяти; хто керуватиме маркетинговою діяльністю і відповідатиме за ефективне функціонування.
After quarantine measures, businesses in the market of fast food restaurants are in dire need of the introduction of the principles of modern marketing in their own activities. The most important point in determining the marketing priorities of development is the organization of marketing activities. Which raises and answers the following questions: which of the employees will implement all the necessary actions; in what relationships these employees will act with each other; who will manage marketing activities and be responsible for effective operation.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Ярмолюк Олексій Ярославович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52147
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
випускна_робота_Кучеренко_2021.pdf1.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.