Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52147
Название: Дослідження маркетингових пріоритетів розвитку підприємства в соціальних мережах (на прикладі ТОВ «Lviv Croissants»
Другие названия: Research of marketing priorities of enterprise development in social networks (on the example of Lviv Croissants LLC)
Авторы: Кучеренко, Діана Володимирівна
Ключевые слова: випускна робота
заклади громадського харчування
маркетингові пріоритети
маркетингова діяльність
маркетингові дослідження
конкурентні переваги
catering institutions
graduation work
marketing priorities
marketing activities
marketing research
competitive advantages
дипломна робота
Дата публикации: 18-июн-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Після карантинних заходів суб’єкти господарювання на ринку закладів швидкого харчування гостро потребують впровадження у власну діяльність принципів сучасного маркетингу. Найбільш важливим моментом у визначенні маркетингових пріоритетів розвитку є організація маркетингової діяльності. Яка ставить і дає відповіді на наступні питання: хто саме з працівників буде реалізовувати усі необхідні дії; у яких взаємозв’язках ці працівники будуть між собою діяти; хто керуватиме маркетинговою діяльністю і відповідатиме за ефективне функціонування.
After quarantine measures, businesses in the market of fast food restaurants are in dire need of the introduction of the principles of modern marketing in their own activities. The most important point in determining the marketing priorities of development is the organization of marketing activities. Which raises and answers the following questions: which of the employees will implement all the necessary actions; in what relationships these employees will act with each other; who will manage marketing activities and be responsible for effective operation.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Ярмолюк Олексій Ярославович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52147
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
випускна_робота_Кучеренко_2021.pdf1.34 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.