Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52144
Назва: Аналіз маркетингової інформаційної системи (на прикладі ТОВ «Епіцентр»)
Інші назви: Analysis of the marketing information system (on the example of Epicenter LLC)
Автори: Глєбов, Ігор Андрійович
Ключові слова: маркетинг
випускна робота
маркетингова інформаційна система
аналіз маркетингової інформації
graduation work
marketing
marketing information system
analysis of marketing information
дипломна робота
Дата публікації: 17-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Саме завдяки можливостям налагодженій маркетинговій інформаційній системі керівництво та служба маркетингу можуть отримати важливі для підприємства відповіді на наступні питання: Хто є покупцем? Що він хоче купити? Як йому краще продавати? Таким чином, в сучасних конкурентних реаліях вкрай важливими стають питання використання інформаційних технологій в маркетинговій діяльності підприємства.
It is thanks to the capabilities of a well-established marketing information system that management and the marketing department can get important answers for the company to the following questions: Who is the buyer? What does he want to buy? How can he sell better? Thus, in today's competitive realities, the use of information technology in the marketing activities of the enterprise becomes extremely important.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Радченко Олена Андріївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52144
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Глєбов_ФЕБА419.pdf1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.