Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52144
Title: Аналіз маркетингової інформаційної системи (на прикладі ТОВ «Епіцентр»)
Other Titles: Analysis of the marketing information system (on the example of Epicenter LLC)
Authors: Глєбов, Ігор Андрійович
Keywords: маркетинг
випускна робота
маркетингова інформаційна система
аналіз маркетингової інформації
graduation work
marketing
marketing information system
analysis of marketing information
дипломна робота
Issue Date: 17-Jun-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Саме завдяки можливостям налагодженій маркетинговій інформаційній системі керівництво та служба маркетингу можуть отримати важливі для підприємства відповіді на наступні питання: Хто є покупцем? Що він хоче купити? Як йому краще продавати? Таким чином, в сучасних конкурентних реаліях вкрай важливими стають питання використання інформаційних технологій в маркетинговій діяльності підприємства.
It is thanks to the capabilities of a well-established marketing information system that management and the marketing department can get important answers for the company to the following questions: Who is the buyer? What does he want to buy? How can he sell better? Thus, in today's competitive realities, the use of information technology in the marketing activities of the enterprise becomes extremely important.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Радченко Олена Андріївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52144
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом_Глєбов_ФЕБА419.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.