Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52082
Назва: Формування системи управління якістю послуг авіатранспортного підприємства
Автори: Панчошна, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: дипломна робота
якість
система управління якістю
чинники управління якістю
складові якості продукції
оцінка ефективності системи управління якістю
методи управління якістю
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Станом на сьогодні одним із визначальних та найважливіших чинників стабільного функціонування підприємства можна вважати вихід на міжнародні ринки. З кожним днем зовнішьоекономічні зв’язки стають дедалі помітнішою складовою часткою господарської діяльності вітчизняних підприємств та організацій. Оскільки щодня зростає зацікавленість у таких видах співробітництва: науково-технічне, виробниче, економічне, інноваційне тощо із партнерами з різних зарубіжних країн. Одним з найвідоміших інструментів, завдяки якому компанія може позиціонувати себе на ринку вважається якість її продукції. За останні роки акцент саме на якість товарів призвів до утворення всесвітнього руху за підвищення якості. Велика кількість компаній почали впроваджувати програми всебічного управління якістю. Її контроль відбувається на всіх етапах створення продукту. У сучасній економіці існує тенденція, що показник якості є рухомою складовою управління виробництва продукції та подальшим її рухом. У високорозвинених країнах якість є однією з головних складових, якій приділяється увага на всіх підрозділах виробництва, які мають прямий або опосередкований вплив на якість готової продукції чи надаваних послуг. До недавніх пір вважалось, що якість мають делегувати окремі підрозділи. Проте провідні світові фірми високорозвинених країн вважають, що досягнення якості – це питання, на яке повинні бути націлені усі підрозділи підприємства. Проте головну роль у покращенні якості підприємства, звісно ж, відіграють зворотній зв’язок, оцінки споживачів та помилки і прорахунки керівників. Оскільки кожне підприємство функціонує у ринковій економіці у якості суб’єкту підприємницької діяльності, воно повинне підтримувати гідний стан своєї господарської діяльності, завдяки якому у компанії була би можливість стабільно та вчасно розраховуватись з державою, найманими працівниками, діловими партнерами, а також отримувати прибуток.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к.е.н., доцент Сімкова Тетяна Олексіївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52082
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2021_051_ЕП_Панчошна_Т._М..pdfПояснювальна записка9.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.