Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52082
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанчошна, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-07-09T11:16:58Z-
dc.date.available2021-07-09T11:16:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52082-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к.е.н., доцент Сімкова Тетяна Олексіївнаuk_UA
dc.description.abstractСтаном на сьогодні одним із визначальних та найважливіших чинників стабільного функціонування підприємства можна вважати вихід на міжнародні ринки. З кожним днем зовнішьоекономічні зв’язки стають дедалі помітнішою складовою часткою господарської діяльності вітчизняних підприємств та організацій. Оскільки щодня зростає зацікавленість у таких видах співробітництва: науково-технічне, виробниче, економічне, інноваційне тощо із партнерами з різних зарубіжних країн. Одним з найвідоміших інструментів, завдяки якому компанія може позиціонувати себе на ринку вважається якість її продукції. За останні роки акцент саме на якість товарів призвів до утворення всесвітнього руху за підвищення якості. Велика кількість компаній почали впроваджувати програми всебічного управління якістю. Її контроль відбувається на всіх етапах створення продукту. У сучасній економіці існує тенденція, що показник якості є рухомою складовою управління виробництва продукції та подальшим її рухом. У високорозвинених країнах якість є однією з головних складових, якій приділяється увага на всіх підрозділах виробництва, які мають прямий або опосередкований вплив на якість готової продукції чи надаваних послуг. До недавніх пір вважалось, що якість мають делегувати окремі підрозділи. Проте провідні світові фірми високорозвинених країн вважають, що досягнення якості – це питання, на яке повинні бути націлені усі підрозділи підприємства. Проте головну роль у покращенні якості підприємства, звісно ж, відіграють зворотній зв’язок, оцінки споживачів та помилки і прорахунки керівників. Оскільки кожне підприємство функціонує у ринковій економіці у якості суб’єкту підприємницької діяльності, воно повинне підтримувати гідний стан своєї господарської діяльності, завдяки якому у компанії була би можливість стабільно та вчасно розраховуватись з державою, найманими працівниками, діловими партнерами, а також отримувати прибуток.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectсистема управління якістюuk_UA
dc.subjectчинники управління якістюuk_UA
dc.subjectскладові якості продукціїuk_UA
dc.subjectоцінка ефективності системи управління якістюuk_UA
dc.subjectметоди управління якістюuk_UA
dc.titleФормування системи управління якістю послуг авіатранспортного підприємстваuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2021_051_ЕП_Панчошна_Т._М..pdfПояснювальна записка9.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.