Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52069
Назва: Аналіз маркетингової діяльності мережі магазинів «Оце маркет»
Інші назви: Analysis of marketing activities of the chain of stores "This is the market"
Автори: Сокур, Андрій Владиславович
Ключові слова: реклама
рекламна діяльність
випускна робота
маркетинг
інтернет-просування
marketing
advertising
graduation work
advertising activity
internet promotion
дипломна робота
Дата публікації: 17-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Роздрібна торгівля постійно змінюється. Внаслідок змін елементів торгівлі та ринкових умов змінюються і форми роздрібної торгівлі та підходи до неї. Те що було новітнім рік назад, зараз вже значно розвинулось або виходить з моди. В наш час ми стаємо свідками появ нових, все більш розвинутих форм торгівлі. Що звичайно ж є наслідком зростання попиту з боку споживачів, які з кожним роком стають все вибагливішими та досвідченішими, та розвитку технологій. Значно зростає сегментація ринку. Магазини намагаються підлаштовуватися під кожну групу покупців окремо. В наслідок цього стало формуватися складніше середовище, в якому діє роздрібна торгівля.
Retail is constantly changing. As a result of changes in the elements of trade and market conditions, the forms of retail trade and approaches to it are also changing. What was new a year ago has now developed significantly or is going out of fashion. In our time we are witnessing the emergence of new, increasingly developed forms of trade. Which, of course, is a consequence of growing demand from consumers, who are becoming more demanding and experienced every year, and the development of technology. Market segmentation is growing significantly. Stores try to adapt to each group of customers separately. As a result, a more complex environment in which retail trade operates has emerged.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Петропавловська Світлана Євгенієвна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52069
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сокур диплом 2021.pdf1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.