Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52069
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСокур, Андрій Владиславович-
dc.date.accessioned2021-07-09T10:58:21Z-
dc.date.available2021-07-09T10:58:21Z-
dc.date.issued2021-06-17-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52069-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Петропавловська Світлана Євгенієвнаuk_UA
dc.description.abstractРоздрібна торгівля постійно змінюється. Внаслідок змін елементів торгівлі та ринкових умов змінюються і форми роздрібної торгівлі та підходи до неї. Те що було новітнім рік назад, зараз вже значно розвинулось або виходить з моди. В наш час ми стаємо свідками появ нових, все більш розвинутих форм торгівлі. Що звичайно ж є наслідком зростання попиту з боку споживачів, які з кожним роком стають все вибагливішими та досвідченішими, та розвитку технологій. Значно зростає сегментація ринку. Магазини намагаються підлаштовуватися під кожну групу покупців окремо. В наслідок цього стало формуватися складніше середовище, в якому діє роздрібна торгівля.uk_UA
dc.description.abstractRetail is constantly changing. As a result of changes in the elements of trade and market conditions, the forms of retail trade and approaches to it are also changing. What was new a year ago has now developed significantly or is going out of fashion. In our time we are witnessing the emergence of new, increasingly developed forms of trade. Which, of course, is a consequence of growing demand from consumers, who are becoming more demanding and experienced every year, and the development of technology. Market segmentation is growing significantly. Stores try to adapt to each group of customers separately. As a result, a more complex environment in which retail trade operates has emerged.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectвипускна роботаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінтернет-просуванняuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectgraduation workuk_UA
dc.subjectadvertising activityuk_UA
dc.subjectinternet promotionuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleАналіз маркетингової діяльності мережі магазинів «Оце маркет»uk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of marketing activities of the chain of stores "This is the market"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сокур диплом 2021.pdf1.39 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.