Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51822
Title: | Діагностика сформованості рівнів міжкультурної комунікативної компетентності студентів-філологів |
Authors: | Зуєнко, Неля Олександрівна Коваль, Світлана Володимирівна |
Keywords: | студенти філологі комунікативна компетенція європейські стандарти оцінка якості критерії сформованості |
Issue Date: | Apr-2021 |
Publisher: | Талком, Київ |
Citation: | Зуєнко Н.О., Коваль С.В. Діагностика сформованості рівнів міжкультурної комунікативної компетентності студентів-філологів /Н.О. Зуєнко// Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг. ред. О.Г. Шостак. - К.: Талком, 2021. – с.166-169 |
Abstract: | В умовах сьогодення, коли є невідповідність між обсягом інформації і терміном її засвоєння, важливого значення набуває питання результатів навчання та якості професійної підготовки студентів. Європейські стандарти і керівництво для внутрішньої та зовнішньої оцінки якості вищої освіти свідчать, що студентів потрібно оцінювати з використанням публічних критеріїв, правил і процедур, які слід застосовувати системно. Розробка таких критеріїв, як вважають дослідники, забезпечує реалізацію індивідуального підходу в навчанні студентів, можливість підготовки різнорівневих завдань або тестів для контролю, які максимально відповідають здібностям студента. Науковці в питанні розмежування рівнів сформованості згаданих наукових понять керуються різними ознаками. У результаті теоретичного пошуку встановлено, що діагностику сформованості рівнів міжкультурної комунікативної компетентності студентів варто проводити за допомогою критеріїв. |
Description: | Література 1. Коротун О.О. Рівні сформованості комунікативної компетентності студентів іноземців / О.О. Коротун // Вісн. Київ. нац. ун. ім. Т. Шевченка. – Серія «Соціологія. Психологія. Педагогіка.» - Додаток 4, том ІІІ (15) – 2009. – Тем. вип. №3. - «Вища освіта у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – С.119-124. 2. Курило В. С. Моделювання системи критеріїв оцінки розвитку освіти в регіоні / В. С. Курило // Педагогіка і психологія. – 1999. – № 2. – С. 35–39. 3. Новиков А. М. Как работать над диссертацией : пособие для начинающего педагога-исследователя / А. М. Новиков. – 4-е изд. – М. : Издательство «Эгвес», 2003. – 104 с. 4. Окалєлов В. Розробка загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень студентів з дисциплін фундаментального циклу / В. Окалєлов, Л. Шевцов, Є. Мочалін // Вища школа. – 2006. – № 3. – С. 57–63. 5. Стандарти і рекомендації для оцінювання якості у вищих навчальних закладах Європи // Вісник тестування і моніторинг в освіті. – 2007. – № 2. – С. 9–11 |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51822 |
ISBN: | 978-617-8016-02-9 |
Appears in Collections: | Національна ідентичність в мові і культурі. ХІV Міжнародна конференція |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ZuenkoKoval.pdf | 697.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.