Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51597
Назва: Media literacy
Інші назви: Медіаграмотність
Автори: Shchіpak, Darya Dmytrivna
Щіпак, Дар’я Дмитрівна
Ключові слова: social networks
social media
social platform Instagram
smartphone
information perception
media literacy
соціальні мережі
соціальні медіа
соціальна платформа Instagram
смартфон
сприйняття інформації
медіаграмотність
Дата публікації: 2021
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Shchipak D.D. Media literacy // Polit. Challenges of science today. International relations : abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National aviation university. – Kyiv, 2021. – 107-108 P.
Короткий огляд (реферат): A great number of people spend on social networks more than 2 hours per day. And in general its content raises great concerns from a security point of view. As a new tendency, information usually provokes (especially among adolescents and young people) the destruction of universal values, personal models of behavior, undermine the idea of morality and ethics. Using social networks people face with inaccurate information which forms incorrect knowledge and perceptions in the audience. This risk is one of the most common on social media. This can be any information: from distortion of news to incorrect indication of the author of any quotation. What is more, people with a lack of media literacy can be endangered with mind influence, especially in political and social spheres.
Велика кількість людей проводить в соціальних мережах більше 2 годин на день. І в цілому їх зміст викликає великі побоювання з точки зору безпеки. Як нова тенденція, інформація зазвичай провокує (особливо серед підлітків і молоді) руйнування загальнолюдських цінностей, особистісних моделей поведінки, підриває уявлення про мораль і етику. Використовуючи соціальні мережі, люди стикаються з недостовірною інформацією, яка формує у аудиторії невірні знання і уявлення. Цей ризик є одним з найпоширеніших в соціальних мережах. Це може бути будь-яка інформація: від спотворення новин до невірного зазначення автора будь-якої цитати. Більш того, люди з недостатньою медіаграмотності можуть наражатися на небезпеку впливу на свідомість, особливо в політичній і соціальній сферах.
Опис: 1.Social Media and Literacy / Shakuntala Banaji – International Encyclopedia of Digital Communication & Society, – p. 6 2.Медиаграмотность - средство от манипуляции [Electronicresource]. – accessmode:WWW.UNESCO.ORG 3.Leveraging Social Mediafor Literacy [Electronicresource]. – accessmode:https://www.lexialearning.com/blog/leveraging-social-media-literacy
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51597
Розташовується у зібраннях:Політ. Інформаційно-комунікаційні засади міжнародних відносин. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shchipak Daria Media literacy Polit_2021.pdf106.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.