Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51597
Название: | Media literacy |
Другие названия: | Медіаграмотність |
Авторы: | Shchіpak, Darya Dmytrivna Щіпак, Дар’я Дмитрівна |
Ключевые слова: | social networks social media social platform Instagram smartphone information perception media literacy соціальні мережі соціальні медіа соціальна платформа Instagram смартфон сприйняття інформації медіаграмотність |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | National Aviation University |
Библиографическое описание: | Shchipak D.D. Media literacy // Polit. Challenges of science today. International relations : abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National aviation university. – Kyiv, 2021. – 107-108 P. |
Краткий осмотр (реферат): | A great number of people spend on social networks more than 2 hours per day. And in general its content raises great concerns from a security point of view.
As a new tendency, information usually provokes (especially among adolescents and young people) the destruction of universal values, personal models of behavior, undermine the idea of morality and ethics. Using social networks people face with inaccurate information which forms incorrect knowledge and perceptions in the audience. This risk is one of the most common on social media. This can be any information: from distortion of news to incorrect indication of the author of any quotation. What is more, people with a lack of media literacy can be endangered with mind influence, especially in political and social spheres. Велика кількість людей проводить в соціальних мережах більше 2 годин на день. І в цілому їх зміст викликає великі побоювання з точки зору безпеки. Як нова тенденція, інформація зазвичай провокує (особливо серед підлітків і молоді) руйнування загальнолюдських цінностей, особистісних моделей поведінки, підриває уявлення про мораль і етику. Використовуючи соціальні мережі, люди стикаються з недостовірною інформацією, яка формує у аудиторії невірні знання і уявлення. Цей ризик є одним з найпоширеніших в соціальних мережах. Це може бути будь-яка інформація: від спотворення новин до невірного зазначення автора будь-якої цитати. Більш того, люди з недостатньою медіаграмотності можуть наражатися на небезпеку впливу на свідомість, особливо в політичній і соціальній сферах. |
Описание: | 1.Social Media and Literacy / Shakuntala Banaji – International Encyclopedia of Digital Communication & Society, – p. 6 2.Медиаграмотность - средство от манипуляции [Electronicresource]. – accessmode:WWW.UNESCO.ORG 3.Leveraging Social Mediafor Literacy [Electronicresource]. – accessmode:https://www.lexialearning.com/blog/leveraging-social-media-literacy |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51597 |
Располагается в коллекциях: | Політ. Інформаційно-комунікаційні засади міжнародних відносин. 2021 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shchipak Daria Media literacy Polit_2021.pdf | 106.76 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.