Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51567
Назва: Структуротворчий характер крос-культурної компетентності крізь призму професійної підготовки викладачів вищої школи
Інші назви: Strukturotvorchiy character of kros-kul'turnoy competence through the prism of professional preparation of teachers of higher school
Автори: Дудка, Тетяна Юріївна
Dudka, Tetiana
Ключові слова: крос-культурна компетентність
формування крос-культурної компетентності
професійна підготовка викладачів
викладачі вищої школи
kros-kul'turna competence
forming of kros-kul'turnoy competence
professional preparation of teachers
teachers of higher school
Дата публікації: кві-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Дудка Т.Ю. Структуротворчий характер крос-культурної компетентності крізь призму професійної підготовки викладачів вищої школи / Т.Ю. Дудка // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2021. – С. 26-27
Короткий огляд (реферат): У системі координат неперервного глобального розвитку, педагогічна спільнота прийшла до усвідомлення необхідності практичного моделювання інноваційних підходів, зорієнтованих на розвиток загальнокультурного та інтелектуального потенціалу суб’єктів пізнання. У зв’язку з цим, актуалізувалася проблема розробки дієвих підходів до формування крос-культурної компетентності, націлених на реалізацію прикладних завдань освіти. Проте, на сьогодні проблемним залишається питання повільного впровадження вищеназваних підходів в освітній процес підготовки майбутніх викладачів вищої школи. А в цей час, на політичній карті світу спостерігається стрімка конкуренція країн у боротьбі за найбільш кваліфікованих фахівців, що актуалізує дослідження заданою темою проблематики. У відповідь на такі соціокультурні запити, вищі школи відреагували створенням нових навчальних курсів і програм, центрованих на подолання міжкультурних бар’єрів, розв’язання міжнародних протирічь та примноження напрямів транснаціонального співробітництва на усіх управлінських рівнях.
The article analyzes the phenomenon of «cross-cultural competence» in terms of interdisciplinarity. The task is quite complex and requires an appropriate level of training, especially education. The importance of the latter point has been reflected. Western scholars have focused on the idea that interculturally centered learning and education are quite important in the formation of cross-cultural competence.It is emphasized that interculturally centered learning actualizes the increase of knowledge and contributes to the expansion of a range of inocultural interactions at the interpersonal level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51567
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дудка Т.Ю..pdfстаття376.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.